Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
När ungefär kommer det sluta strama så i brösten?
nancy pancy.. ta det lungt, du är fortfarande jätte ny opererade!! det kan strama och bli avdomnade i alla fall ett par veckor till
HJÄLP!!!!
swing rat pickolina em em vem var det mer?
Det ha gått 6 1/2 veckor för mig. inga kläder passa, jag är rädd att de är för stora.. MEN ha märkte och ha nu tagit mått DEN ENA ÄR STÖRRE!! vänster sida den sticka ut mer åt siden den är lite större när jag luta fram OCH jag har mätt mina bröst individuellt och den vänstra ÄR större. Går det över? Jag måste ha sport bh en månad till men mäta 78 under och 88 över. Vad ha jag för storlek? det verkar som bara balconett passa min form. usch, ingenting passa mig längre...
ja nu vet jag det var yster syster!!
famousfairy... det där med bhstorlekar är jättesvårt, för kollar man tabeller stämmer det aldrig, enligt tabeller har jag en a-kupa, men det kan jag absolut inte ha, utan måste köpa c, enligt måttabells å skulle du ha 80 A-AA och jag tror nog du ahr större än så... så det där är supersvårt
ja, proud women det är PRECIS vad jag trodde, AA finns nog inte i det här landet- med större omkrets än 70 i alla fall, men en 80A har jag faktiskt inte provat, ska leta..
tack för hjälpen! det bli nog lättare när/om de mjukna lite till,
famousfairy
Jag är tyvärr inte mycket att ha när det gäller BH storlekar. Hoppas 80A passar dig.
Jag har också ett bröst som är större och det gör fortf ont. SHIT! Inte mycket men det molvärker.........Det blir väl ny operation i alla fall då. Ska försöka vänta så länge som möjligt så det inte blir ny kapsel. Drar mig för att ringa Charles. Nästa vecka kanske....
Kram stumpan
jaha, några timmar kvar med mina gamla bröst nu då... Nu börjar det kännas... Så lycka till till mig själv!
-Lycka till! :)
Lycka till impossible_girl!!!!!!
Tack tack tjejer!