• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • sahlena

nancy pancy:
    Jag opererade mig i fredags förra veckan (2:a juni)Jag tog citocon helt på lö och sön sen har jag bara det till natten och ipren på dan. Nu är ju det inviduellt men. Jag tog oxå 300 och jag tror att jag är nöjd... har väl inte riktigt fattat att dom hårda bollarna är mina nu men men det kommer väl.

Impossible_girl:
    En sak som jag gjorde var att man ska ju duscha dan innan med descutan (tror det stavas så) jag har långt hår och eftersom man inte får ha balsam så flätade jag det i duschen. Då är det också samlat på dagen D.

• Yaia

Nancy Pancy...
    Grattis till operationen, kan man säga så:) skönt att allt givk bra..
    jag op 6 maj så det ahr gått en mån sen op, ja hade jätteont på kvällen samma dag som op ch jag åt smätis i bara 4dagar efteråt, tog smärtis om jag sklle iväg nånstans och då oftast bara panodil...idag efter fyra veckor så jobbar jag som vanligt och harninte alls ont, mer öm liksom men inget jag känner jämt utan bara när man tycker på dom inte så konstigt kankse men..:) men det blir bättre och bättre för varje dag...det är ju individuellt som sagt, väldigt mkt tror jag...lycka till, hoppas det går bra..

kram

• Nancy pancy

Då kanske den värsta smärtan är över imorgon eller nåt sådant!

Hur länge kommer brösten vara svullna ungefär, någon som vet?

• Nancy pancy

Och kommer man få tillbaka känseln i bröstvårtorna?

• Nancy pancy

Aj aj aj, har fortfarande riktigt ont. =(

Sorry att jag gnäller så...

• Liri

Sahlena:

opererades du på Liss&Liss? jag har tid där skulle gärna vilja höra om du är nöjd med dem? funderar på läkarhuset annars men jag fick inte så gott intryck av dem men jag har hört jätte mycket bra om dem o så men vill gärna höra lite om Liss&liss!

• sahlena

Liri:
    Ja jag opades hos Liss. Jag var på konsultation på läkarhuset först och kände att jag ville testa Liss och vilken skillnad.. Först bemötandet och omtanken. Gör hos Liss! Jag tycker att det kändes bra att få sova över och att Anders kollade innan hemgång. Hade bra ont och skulle inte vilja åka hem och vara hemma min första natt. Man får ju åka hem samma dag från Läkarhuset. Vi var fyra som opades sammma dag och jag var den som mådde bäst, så jag fick vara i deras övernattnings lägenhet på kvällen, men det var en sköterska som var hos mig hela natten och kollade då då.. Alla var jättegulliga och hörde hela tiden hur jag mådde och om jag ville ha nåt, medecin eller så. Super bra ställe..

Jag tog stygnen nu i kväll... Hjälp vad läskigt det var.. Jag bara väntade på att det skulle spricka upp och imp. skulle ramla ur.. Man ser ju inte alltför vacker ut blå och gul fläckig..

Har inte så farligt ont mest om jag sträcker mig och gör häftiga rörelser, hade nog tänkt jobba på måndag men lär nog va hemma nån dag till.. Kan ju inte be dom andra om hjälp hela tiden..

Kram till alla!

• impossible_girl

Hej hej! Imorgon är det dags för mig! Nu börjar jag bli lite nervig... Men jag har varit uppe sen 3.30 för att köra en kompis till flyget,så jag lär ju vara trött ikväll iallafll, så att jag kan sova... Längtar så otroligt! Så nu ska jag fixa iordning det sista. ha det bra! Kram!

• Liri

Sahlena:

oh va bra att du är nöjd det känns mycke bättre nu, tack för ditt svar! jag va ju oxå på konsulation på läkarhuset tyckte inte heller det gav så bra intryck. ringde Liss&Liss sen o sköterskan där va verkligen jätte gullig hon tog sig tid o svara på ffrågor o va inte stressad alls, men jag glömde fråga en den ändå! kanske kan kolla lite me dig!!=) hur la han implantatet? under eller över bröstmuskeln eller delvis under? finns det möjlighet att få droppformade gelehalllon? har bokat en tid där!
    Tack för ditt svar!!!!
    Kram!

• Nancy pancy

sahlena:

Har svullnaden börjat gå ner nåt för dig?

Svar på tråden Bröstförstoring (5)