Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Bröstkaramellen
Ja visst är de toppen!!! :) Jag ska också ta å köpa en till, den svarta fast i vit! Vilken köpte du?
Så tråkigt när man inte kan komma in på sidan, hoppas att den fixar sig snart!!!
Kramis
Jag har visst kommit åt blink-knappen
Kör såna i varje inlägg *haha*.
Pickolina:
MYCKET grundlig inspektion, varje dag....
Tärnansara:
Den som kostade 199:- Hittade inte någon annan som var knäppning i bak??
OK Vilken dag ni ha haft tjejer. underbart!!!
Mina är nu 7veckor, min kompis sa igår "men du komma att visa dom snart eller hur?" nej inte ännu sa jag. Vad är gjort är gjort ovh jag VET att det ta tid innan dom är "klara"
En är lite större, jag ha fått ont, (ska till AK och kolla imorgon) MEN de är inte två blanka, höga, sprängfyllda bollar längre. De är ju lite höga och svullna ännu tror jag och de har ju sjunkit lite och mjuknad lite men jag bli fortfarande deppig ibland. Jag ORKA inte prova en bh för inget passa, eller bikini, men jag måste komma ihåg att min kirurg sa att jag måste ha sport bh i tre månader och vi vet inte riktigt hur det bli förran 6 mån koll. OCH som jag sa innan, min kompis fick 230 ett år sen och jag var lite avundsjuk men tyckte att de va för stora, och höga och falska.. jag såg dom här om kvällen.. de är jätta vackra och naturliga nu.. det ge mig hopp.
Jag är single utan man (sedan 2år) o barn och ha önskat mig detta i många år. Nu hade jag råd och jag tänke INTE sabba det tills jag är HELT säkert att jag inte ville ha dom.
STOR Kram till alla mina systrar här,
ps
Nancy.. håll ut ta på sport bh och glöm dom
inga fråga är för dum heller..
SWEGMARK är supersköna verkligen... Har nog nära 10st... Skratt... De ger inte tillräckligt stöd för mina numera, när de blivit sså stora och hänger lite mer och jag skulle aldrig sporta i dem men att gå runt i dem hemma eller ha dem på sig när man vill vara lite mysigt bekväm är super-duper! :D
Då kan jag gott handla en till snarast. Har ju bara en SWEGMARK och jag är såååå glad för tipset.
Nu ska jag kojsa tjejer. Från och med igår natt så sover jag bara på sidan. Varvar vänster och höger och det går bra. Skönt!!!!!!!!!!!
Kram!
Bröstkaramellen
Då måste det varit den svarta jag köpte! Den vita som jag har i galleriet är också knäppning på men den tror jag kostade 259 men jag tycker den för 199 sitter bäst!
Kraam
Natti natti!!!
bröstkaramellen
Sov gott å dröm sött tjejen! :D
Tärnansara:
Då köpte jag "rätt" alltså
famousfairy:
Hoppas att det inte är något på tok med ditt bröst. Du tittar väl in här i morgon och berättar? Lycka till.
Natti natti