Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Nancy Pancy & Pickolina: Jag var väl lite för våldsam när jag tipsade om att Nancy Pancy kanske skulle avreagera sig genom att sp*rka någon på smalbenet . Eller vräka i sig jordgubbar eller shoppa nåt snyggt på nätet.
Nancy Pancy: Deppighet efteråt är ju inte alls ovanligt, försök tänka att det du känner nu är fullt naturligt. Skönt att du redan nu känner dig lite bättre!
Kram
impossible_girl :
Var det inte du som är lilla snigel på Plastic?
Det var du som sa att jag kommer att klara detta även om jag precis blivit singel och inte kommer ha någon hjälp av honom?!
Skönt att du verkar må så bra!
En bekant till mig opererade sig hos Lennart på Plastikkirurggruppen, precis som jag ska göra. Hon fick bara "lite träningsvärk" :-O, hoppas jag har samma tur..
Kram
Tärnansara:
Nope, det kände jag inte igen heller .
Men nu har jag hittat er alla här och det är skönt!
Kram
Hejsan Tjejer.
Jag vet inte vad som hänt med plasticsurgery.mylava.net jag håller på att undersöker detta.
Sidan är alltså inte nerlagd, iallafall inte av mig. Och jag hoppas heller inte att företaget jag har communityn hos har gjort det. Håller på att undersökas.
Kram på er!
Tez82:
Tack för det
Man blir lite orolig eftersom den sidan är en sådan fantastisk mötesplats (så även denna!).
Tez82:
Ååå vad jag håller Tummen! Skönt att du hörde av dig!
Kram
Tez82
Samma här.. Saknar verkligen sidan :)
Kramis
NU ÄR JAG SUR. När jag äntligen fick tid och möjlighet att ringa victoriakliniken i ons. blev jag lovad att "patient koordinatorn" skulle ringa tillbaka till mig under dagen. LOVAD!!!!!Ingen har ringt än. Jag ville prata om att jag fortf. nu efter 11 veckor har ont i högra bröstet och hur länge jag skulle ställa in mig på att vänta på ev. ny operation. tycker också de borde kalla mig dit för att ta en titt på dom nu faktiskt men jag får väl ringa nästa vecka igen. Har svårt att komma ifrån jobbet bara. Phuuuuuu.....inge roligt att gå och fundera på det här längre. Men en sak vill jag ändå säga till alla som går i "bröstförstoringstankar"; Jag ångrar mig ändå inte! Skulle ha ångrat mig om jag aldrig gjorde det däremot. Jag tycker dom är mycket finare nu och hoppas innerligt att det går att fixa mitt högra så jag slipper plocka ut dom
Famousfairy och Nancy pancy
Skrattade när jag läste BLANKA bollarna. Varför har dom blivit så blanka efter operationen tro???, men lite mattare har dom blivit tycker jag
VILKA UNDERBARA MÄNNISKOR DET FINNS HÄR I ALLA FALL. SÅ HÄRLIGT. TACK FÖR ATT NI FINNS!!
KRAM
Nyfiken
välkommen hit och tack för tummarna du håller
Bröstkaramellen
Hmm... jag har undrat lite vart du tog vägen. Skönt att du är tillbaka så man får höra hur det går för dig. Kram
Algit
Vill bara säga att du är OERSÄTTLIG med dina påminnelser om den låååånga läkningstiden. Tack snälla du för det!!!!!!!! Tror alla nyopererade behöver höra det
var på AK - allting är som det ska vara..
JAG HAR KÖPT BH!!! 2 STYCKEN!!!
ja , det var jobbigt men jag gav inte upp. Lindex, inget inlägg eller form pressad, eller push up med eller utan "form". Det bero såååå mycket på bh'ns typ. Jag se inte klok ut i push-up nu
Ni är underbara här, - Blanka? för att huden töjs tror jag,
Rat, va taskigt!! Det är inget sätt att behandla en patient! jag bli också arg!
ok Nancy, men det går ju upp o ned. 2 dager sen var jag ledsen, nu är jag nästan nöjd igen!
Usch, ibland önska jag att vi kunde träffas allihop, ni är verkligen en livslinja för mig.. Kram