• Skilla

Juni 2007

Kunde inte hitta någon tråd för oss som har satt datum i juni 2007. För jag och min m2b är väl inte ensamma om det...? Välkomna att dela stort och smått!

• Svar på tråden Juni 2007
  • Clobberella

Shamrock: Kul! Vi har samma datum!

• Honungsbubblan

får kanske gå ut o "söka" efter smycken. och se om jag också springer på de rätta :D

• Clobberella

Honungsbubblan: Det är ju gott om tid än, så du hittar säkert något snyggt!

• shamrock

Clobberella

Ditt halsband verkar vara alldeles underbart. Jag har tankar på att hitta ett liknande. Jag har tänkt mig ett ljusgrönt med enbart sötvattenspärlor. Som tur är är det lång tid kvar till bröllopet så jag har tid att leta och kanske ändra mig på vägen. Typiskt mig nämligen..

• Clobberella

Shamrock: Halsbandet jag ska ha är faktisk inte pärlor utan gröna bärnstenar, men det funkar bra färgmässigt, och dessutom är det liknande design som örhängena jag hittade idag!

• midsommarbrutta

Här kommer en junibrud till!
    Vi har bokat kyrkan till midsommarafton nästa år och jag har förståss redan börjat planera:)

Kollar på klänning, men vill gå ner lite i vikt först så jag köper inget ännu på ett tag, att leta festlokal och maten till buffén är det som snurrar mest i huvudet just nu.

Vad har ni tänkt för budget? Jag tänker mig 10-15 000 för mer pengar vill jag inte lägga. Ska köpa klänningen beg. mannen har precis köpt ny kostym, laga maten till buffén själv med hjälp, handla sprit i Tyskland, ska försöka göra tiaran och halsbandet själv, ska göra inbjudningskort-placeringskort och tack-kort själv. Vi kommer att bli 40 personer om alla kommer.

• Honungsbubblan

samma datum som vi då :D
    kommer göra mycket själv också.
    men tror inte vi gör buffén. så vår budget ligger kring 30-40 000 fast dock mellan 60-70pers.

vart gifter ni er?

• midsommarbrutta

Vi gifter oss i Dalby kyrka:) Ni då?

• shamrock

clobberella

Grön bärnsten.. Det tror jag aldrig att jag har sett! Så trevligt att du dessutom har hittat passande örhängen. Bara att gratulera!

• Clobberella

shamrock: nej grön bärnsten är ju inte så vanligt. Har köpt halsbandet i köpenhamn, finns ju betydligt större utbud på bärnstenssmycken där än här hemma. (väääldigt förtjust i bärnsten)

Svar på tråden Juni 2007