Juni 2007
Kunde inte hitta någon tråd för oss som har satt datum i juni 2007. För jag och min m2b är väl inte ensamma om det...? Välkomna att dela stort och smått!
Kunde inte hitta någon tråd för oss som har satt datum i juni 2007. För jag och min m2b är väl inte ensamma om det...? Välkomna att dela stort och smått!
Nej jag håller mer dig Tumse, det är nu väldigt lätt att finna motivation till motion. Jag ler när jag är ute och springer......
Carmita: vad jag förstod så slutar vissa märken att tillverka 2006 års modell ngn gång på hösten och då kan man ju inte beställa längre....utan bara köpa den om man lyckas hitta exakt rätt storlek och färg i ngn affär. Vill man vara säker, så tyckte de att man skulle beställa i september.
Jag har lite beslutsångest eftersom man inte vet om brudklänningarna för 2007 är bättre - tyvärr så vet man ju inte förrän det är för sent.... om man inte har jätte tur och lyckas hitta rätt klänning i höst när de kanske har rea på 2006 års modeller.
Det är verkligen ett dilemma...Jag har hittat många olika modeller som jag gärna skulle vilja ha men samtidigt är jag lite nyfiken på nästa årsmodeller. Tänk om det då kommer något mycket finare!!!!Smtidigt vore det ju kul att spara lite pengar genom att hitta sin drömklänning på rea.
Hej!
får man vara med i den här tråden? Vi ska gifta oss 16 juni 2007! och jag längtar massor!
bride to be 2007: Välkommen till tråden! Hur långt har ni kommit i planeringen?
Vi börjar bli många här nu, kul!
hej, vi ska oxå gifta oss i juni 2007! midsommardagen, kyrka å lokal e redan bokat. har faktixt redan hittat min brudklänning... lite tidigt kanske men den va perfekt, så nu hänger den bara här å väntar...
June2007: Kul! Vad blev det för klänning?
Villket datum är midsommar egentligen nästa år?
Vi gifter oss 2 Juni, jag har ingen aning om ifall det sammanfaller med någon storhelg typ pingst eller så... inte för att det spelar någon roll egentligen
Vi gifter oss den 2/6-2007.
Vi har fixat kyrkan, lokal, min klänning och mina skor håller på med lite inbjudningskort, festprogram, vigselprogram även askar till chokladhjärtan.
Även börjat funderat över dekorationerna till lokalen.
Även börjat kolla på kläder till brudgummen, och barnen även ringarna har jag lite hum om.
abkn: Oj då , ni har ju hunnit med nästan allt redan!
Vi har också fixat en hel del, har egentligen inget som behöver göras förrän det är dags att sy kläderna...
Jag älskar att planera bröllpoet, helst av allt skulle jag vilja arbeta med det.