• Skilla

Juni 2007

Kunde inte hitta någon tråd för oss som har satt datum i juni 2007. För jag och min m2b är väl inte ensamma om det...? Välkomna att dela stort och smått!

• Svar på tråden Juni 2007
  • Ossonela

helmina: tack och lycka till du också!

Honungsbubblan: Ja, du har nog rätt. Huvet är fullt men alla tankar är ett enda virrvarr...
    Första steget blir att bestämma budget, sen blir det fullt ös! Ska bli så kul. Blev glad igår när min älskling berättade att han varit inne här o kollat lite så jag kommer få hjälp av honom att redan ut alla tåtar som ligger o sprakar i huvet!

• Honungsbubblan

vad skönt att du inte är själv!
    fråga eller ge tips när du kommer på nåt :P

• lovleysun

Oj vad många verkar ha börjat planera Kanske dags att fundera på att boka kyrka och lokal. Har massor av idéer i huvudet kanske skall börja skriva ned dem på papper Vi har iaf tänkt att i Juni skall bröllopet vara...en början Har hittat min drömklänning oxå...en tvådelad med sjöjungfrustuk, dyr var den men ...vil ha!!!!!!

• Honungsbubblan

vill du visa bild? funderar på en sjöjungfrumodell själv.

• lovleysun

Honungsbubblan

Ha bara sätt den på nätet, men dum jag glömde ens att kollade varken vilken sida eller vilket märke det var:[ men vacker va den...Men det lutar nog åt att syrran ska sy den. Kan bli lite tight med budgeten annars! Ha du hitta nån eller?

• Honungsbubblan

kikar mest runt. det finns ju miljontals att välja bland.
    blir kanske med ett brett sidenband runt midjan. beroende på vilket färgtema det blir.
    antingen hyr jag eller så syr jag den själv. beror på hur avancerad jag vill ha. sååå svårt att välja

• Clobberella

Jag hittade fantastiskt fina örhängen i dag, silver med gröna sötvattenspärlor och lite andra gröna stenar, kostade egentligen ca 650:- men det var 30% rabbatt på dem så jag betalade bara 330:-! Som hittat!
    Passar dessutom perfekt till ett halsband och ett armband som jag har sen tidigare!
    Nu är det bara vigselringen som fattas så är alla smycken klara för den stora dagen!

• Honungsbubblan

åååh. smycken suck.
    vet itne ens vilken klänning jag ska ha
    kanske lånar smyckena

• Clobberella

Jag har bara råkat springa på rätt smycken... hoppas att de kommer att funka med klänningen, annars är ju fina smycken aldrig fel att äga!
    Men jag tror att de kommer att funka, men man vet ju inte säkert förrän man provar med klänningen...

• shamrock

Hej på er alla!

Trevlig tråd det här. Jag ska också gifta mig i juni nästa år, den 2 juni. Jag och min sambo bokade kyrka och festlokal i fredags. Kyrkan var redan bokad på det datum vi valt så det blev den 2 juni istället. Bråttom fick vi och bokade även lokal under helgen. Lokalen hade vi nog kunnat avvakta med men men.. Nu är det i alla fall klart.

Svar på tråden Juni 2007