Juni 2007
Kunde inte hitta någon tråd för oss som har satt datum i juni 2007. För jag och min m2b är väl inte ensamma om det...? Välkomna att dela stort och smått!
Kunde inte hitta någon tråd för oss som har satt datum i juni 2007. För jag och min m2b är väl inte ensamma om det...? Välkomna att dela stort och smått!
äsch vi har haft fint på midsommar iaf ifjol. men om det nu blir midsommar bokar vi nåt ifall det skulle stå spö i bakcen :D
Vi planerar också att gifta oss i juni 2007. Kyrkan är bokad, lokalen får man boka först nästa år, blir lite stressad när jag tänker på det. Annars har vi inte gjort något mer. Vet inte riktigt vilken ände man ska börja. Vårt datum är 16/6-2007.
jag håller med dig tofflan. vet inte riktigt vad man ska välja att börja med.
Hihii jag började med lokalen och kyrkan sen hittade jag en super bra tjej här på BT som jag köpte min klänning kan rekomendera henne hon har mail bjurel9hotmail.com , så nu skall man börja kolla in smink och frisyr :)
Hi,hi Tofflan, då har vi samma bröllopsdatum, 16/6..
Håller med Er om att det är svårt att veta vad man ska börja med, finns ju en del som ska göras...
Vi ska om några veckor besöka våra två prel.bokade festlokaler och bestämma vilken ska ska boka. Kyrka behöver vi fundera över då vi ska gifta oss borgeligt utomhus. Ska i samma veva också över till Köpenhamn o prova klänningar, som jag tidigare har skrivit om. Ska bli så kul att få se o prova Remboklänningarna!
Det vi nu har börjat ta tag i är att välja fotograf för dagen. Inte en lätt uppgift då det finns så många fotografer i skåne. Sitter o jämför prislistor o vad som ingår så det är mkt att tänka på. Blir lite stressad då några redan var uppbokade!
inaina: har du någon bild på din klänning?
så man kan se vad hon har för nåt. vad kostade den?
du kan maila bilden om du vill :D
johanna_renling@hotmail.com
Oj, många som börjat planera mycket redan. Tittade in här igår som först. Gifter mej också i juni 2007 men vet ej exakt datum ännu. I början någon gång. Inte mycket bestämt. Har det mesta i huvudet. Det blir en borglig vigsel men plats har vi inte sett ut ännu men vi hoppas ju såklart på fint väder och då blir det hemma i svärföräldrarnas trädgård på deras gård. Festen blir nog där den också. Hmm... märker nu att jag faktiskt också har "bokat" vigselplats och festlokal. Hi hi! Kanske inte är så sent ute trots allt!
Ossonela
välkommen och lycka till.
ossonela: du har säkert mer i huvet planerat redan än du tror :D