Juni 2007
Kunde inte hitta någon tråd för oss som har satt datum i juni 2007. För jag och min m2b är väl inte ensamma om det...? Välkomna att dela stort och smått!
Kunde inte hitta någon tråd för oss som har satt datum i juni 2007. För jag och min m2b är väl inte ensamma om det...? Välkomna att dela stort och smått!
Välkommen Carmita! Här har du en till som längtar massor! Har ni börjat planera ännu?
Vi ska fira lite... Vi har ju planerat 16/6 -07 som vår dag och nu tänker vi åka till Bakken (nöjesfält utanför Köpenhamn, för de som inte bor i södra Sverige... ) för att mysa barnfritt och fira att det är ett år kvar till den stora dagen...
Tumse, vi har bara bokat kyrkan och funderat lite på gästlistan för att kunna boka festlokal. Det känns som en evighet till 9/6-07. Hur långt har ni kommit och vilket datum gifter ni er?
Carmita: Den 16/6 -07 gifter vi oss! Vi har bokat festlokal och vi har varit och tittat på lite kyrkor.Vi kommer nog snart boka det också. Om en månad ska jag iväg och prova lite klänningar. Men sen känns det som att jag får lungna mig lite
Tumse: Vi ska också boka festlokal men sen tror jag att jag också får ta det lite lugnt. Ska leta klänningar i höst till mig och mina tärnor. Håller på att titta runt på bröllopstorget för att få lite inspiration till blommor, dukning, inbjudningskort etc. Svårt att hålla sig borta från denna sida
Instämmer. Men får många idéer här på BT. Framför allt till alla kort och trycksaker. Jag har hållt på lite med vårt festprogram, trots att det är över ett år kvar. Men jag tycker sånt är lite kul... Tänkte leta klänning under sommaren. Det tycker jag dock är lite svårare. Jag har ju en förhoppning om att väga något mindre på bröllopsdagen än vad jag gör nu. Har dessvärre inte någon riktig plan för detta, någon som känner igen sig? Det gör att jag känner mig lite avvaktande inför klänningvalet.
Hej, här är en juni 2007 brud till! Har samma datum som Carmita, dvs 9/6. Har redan bokat kyrka och festlokal/restaurang. Var t.o.m. och tittade på klänning förra veckan :-0 Jag vet att det är tidigt, men jag kunde inte låta bli... fick också veta att sista datum för att beställa 2006 klänningarna för vissa märken är redan i september/oktober, så har man fastnat för en 2006 modell så får man inte vänta för länge.
Håller med er om att det finns mycket information och många bra idéer här på BT.
P.S. Skilla, jag känner igen mig....
Skilla: Jag vill ju också väga lite mindre på bröllopsdagen och eftersom jag ska prova klänning om ett par veckor så har jag faktiskt gått ner i vikt redan nu (har hållt på i en månad). Har faktiskt tappat allt jag ville, 6 kg. Förmodligen kommer man lägga på sig ett eller två kilo under hösten men de kan man ju gå ner ganska lätt innan bröllopet.
Här är en till som vill väga lite mindre på bröllopsdagen. Grattis Tumse, hur gjorde du för att lyckas gå ner så mycket??
Rosen 74 går det inte att köpa 2006 klänningar efter oktober eller går det inte att beställa?? Jag har ju redan hittat massor med fina klänningar som jag vill prova
Carmita: Jag har varit ganska sträng mot mig själv när det gäller kosten. Jag har tidigare varit med i viktväktarna så jag har kört med de rätterna och försökt räkna vad jag äter. Sen har jag låtit bli godis med. Jag ville ha ett snabbt resultat så därför har jag kört hårt. Försöker gå ut och gå en runda varje dag också. Jag kan ju säga att jag aldrig innan varit så motiverad som nu. Tanken på brudklänning gör susen