• Skilla

Juni 2007

Kunde inte hitta någon tråd för oss som har satt datum i juni 2007. För jag och min m2b är väl inte ensamma om det...? Välkomna att dela stort och smått!

• Svar på tråden Juni 2007
  • M&P

Skogstigern

Vi kommer att ha flera gäster som kommer att resa långt, faktiskt bor ingen av oss där vi ska gifta oss :) Så vi känner att vi vill hinna umgås med alla våra gäster och att de hinner umgås med varandra. Våra släkter bor ca 120 mil ifrån varandra.
    Så tanken är att vi på fredagen ska äta och ha några roliga aktiviteter tillsammans. På lördagen blir det kanske någon mer aktivitet för gästerna och sedan vigsel och fest. Tredje dagen har vi tänkta att ha brunch med presentöppning tillsammans och så hinner vi prata med alla innan de reser hem.
    Hoppas på att detta kommer att bli uppskattat!

• Clobberella

Här är en till!
    Vi gifter oss 2 Juni 2007!
    Har inte kommit så långt... bokat kyrka och lokal, och resten är på planeringsstadiet. Det är ju läääänge kvar!

• Akvamarin

Bokat kyrkan idag:)
    Festlokal har vi inte bestämt än men ska kika på några tänkbara snart.

När börjar ni prova klänning?

• Clobberella

Ska sy min egen och börjar nog med det framåt vintern... om jag inte blir otålig och börjar innan förståss
    Tror inte att det kommer att hända så mycket med min vikt det närmaste året ändå.

• Skogstigern

Jag har provat ett par klänningar, var på Debenhams med min mamma för några veckor sedan. Men eftersom jag vill ha en gul klänning så var utbudet lika med noll så jag testade ett par vita bara för formens skull. Har redan bestämt mig för att låta sy upp min, Therese på Mipaform verkar toppenbra och har många intressanta klänningar på sin hemsida!

Akvamarin, härligt att ni fick kyrkan! Vilken blev det?

• M&P

Jag ska prova klänningar om två månader då det blir en tripp till Danmark. Är totalt förälskad i Rembo styling klännnigar så jag får hoppas att jag passar i en sådan :)

• helmina

Hej
    Nu har även jag hittat hit. Vi gifter oss 23 juni 2007. Kyrkan o lokalen är bokade.

Gästlista, budget o färgtema är oxå klart.

Klänningen har jag bestämt modellen på o min syster ska rita mönstret, sen ska vi antagligen sy så mycket som möjligt i sommar när hon är hemma, eftersom hon bor i Frankrike o inte är här så ofta...

Spännande blir det. :D

• Swedie

Mitt bröllop är den 17e juni! Wieeee, det börjar närma sig! :D

Svar på tråden Juni 2007