• karres 76

20maj klockan 16.00

Då blir jag fru till min älskade sambo.Vi gifter oss i StoraTunakyrka.

Såg ett annat inlägg här om Rättvikskyrka.Kom på iden att det är kul att veta om det finns fler som blir Herr och Fru samtidigt som oss.

Så vart och när slår ni till?

• Svar på tråden 20maj klockan 16.00
  • karres 76

Hur ser erat honörsbord ut?
    Vårat: Jag, Majkel, våra respektive föräldrar, 3bestmans, 3tärnor och våra 4barn som ska vara näbbar.

• karres 76

hoppsan, glömde visst min farmor och farfar. Vi blir 18 vid honörsbordet.

• cajsan

Eftersom vi bara är 8, så är det jag, M2B, våra föräldrar, hans bror (=marskalken), min farmor (ända far-/morförälderna som lever alt. tillräckligt pigg för att vara med! Sen sitter vår son (14mån) närmast honörsbordet! Närmast gammelfarmor och brevid sin morbror (=gudfar!) Så långt är jag nöjd! Nu är det bara resten som ska placeras ut!

• karres 76

Ok! Lycka till med placeringen. Själv spar jag det till imorgon. Ska ta ett bad med min blivande nu om han orkar. Han börjar iaf piggna till lite nu efter gårdagen.
    Ett tips: Majkels allehanda på expressens hemsida bland bloggarn. Kategori sexochkärlek. Det är min blivandes blogg om vårat stundande bröllop.

• Maja-bruden

Yes! Jag blev hämtad på eftermiddagen! Och en mycket nära vän som inte kan vara med på bröllopet och som jag inte trodde jag skulle se på länge (bor långt ifrån och åker utomlands på jobb dagen innan bröllopet)kom, och ska sova här inatt! Jag har haft det såååå bra! Godnatt brudar!

• karres 76

Vad roligt för dig att det blev av.

• karres 76

Cajsan
    Hur gick det med bordsplaceringen?

• cajsan

maja-bruden: vad skoj!! Då hade dina kompisar varit lika bra på att dölja det som mina!

karres 76: blev faktiskt klar igår! Känns jättebra! Hoppas det kommer fortsättas kännas så! Vi blandade som jag hade tänkt släkt och vänner, gamla och unga huller som buller! Fast de som inte kände så många hade sin respektive i närheten (fast inte som bordsdam/bordsherre!)
    Hur går det med ert?

Svar på tråden 20maj klockan 16.00