Min man fick också sin svensexa igår, själv var jag på fest, och barnen hos barnvakt. Vi kom hem ungefär sammtidigt och var då barnfria hela resten av natten och morgonen, ibland har man tur!
Han har fått skjuta westernpistol, åka gocart, basta och äta middag på resturang men kompisarna och var väldigt nöjd!
Jag har däremot inte sett röken av någon möhippa, så nu vet jag väl helt säkert att det inte blir någon...jag trodde nästan det imorse, men ju mer dagen lider och ingen har gett ens vaga signaler på något liknande det senaste halvåret så tror jag att jag ska sluta hoppas. Igår var jag på en fest med mina arbetskamrater, vi firade en kollega som fyllt jämnt, och jag trodde faktiskt att det skulle vara någon liten överraskning för mig också, men det var det inte...och jag erkänner, om jag inte får någon möhippa alls innan bröllopet så blir jag besviken! Förbjuden känsla när man ska vara tacksam och glad, jag vet, men jag har alltid velat ha en möhippa! Det här blir iallafall den sista dagen av väntan och undran, när jag somnar ikväll vet jag...Sedan ska jag släppa det helt. Men det blir ju aldrig en andra chans, för jag gifter mig ju bara denna enda gång (för vi ska ju leva lyckliga i alla våra dar sedan).