• Briderella

Vår dag...070707...#2

Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.

• Svar på tråden Vår dag...070707...#2
  • Gabbies

Nu har jag bokat festlokal!!!

• Dalabrud-07

Gabbies - härligt! En till sak att bocka av på måste-listan.

Nu är det snart "bara" ett år kvar! Fick lite panik häromdagen när jag tänkte så.... Det är ju så mycket som ska göras, ordnas och tittas på. Ska nog ta mig iväg någon dag och titta på klänningar

• Gabbies

ja med tanke på att det är ett år sedan vi bestämde att 070707 blir det o det är ca ett år kvar nu o detta året har gått väldans fort.. då kan man lätt få lite panik

• Dalabrud-07

Oj, vad det var längesen någon skrev något.

Kan tala om att jag beställt alla våra trycksaker! Inbjudningskor + kuvert, kyrk-program, fest-program, placeringskort, tackkort + kuvert.
    Känns så skönt att ha gjort något mer på måste-listan

• Fru Enamorada

hej hallå.. :) tror att jag var med i den här tråden (del 1) i början men var sen inte så aktiv för det hände inte så mkt i planeringen.. men nu är det ju snart "bara" ett år kvar så nu har vi börjat tagit itu med det :)

kyrka är bokad, men ej festlokal. men vi har en som det lutar mot... skor köpte jag för någon månad sen och klänning har jag hittat en begagnad maggie sottero som jag ev ska köpa, förutsatt att sömmerskan kan göra lite ändringar.. gästlista och tema har vi också så gott som klart..

• Gabbies

kul att denna tråden kanske kan bli lite mer aktiv igen då vi snart bara har ett år kvar! Gud vad tiden har gått fort.. tänk då va detta året ska gå fort.. så mkt att göra o tänka på..

• MissTess

Dalabrud-07:

Vart ifrån har du beställt allt sånt?

• TheBride

Hej på er 070707'or! Har inte hunnit läsa allt.. Hur långt har ni kommit med förberedelserna?

• Gerda

Inte så aktiv just nu med brøllopet men tittar in ibland och læser :)

Har æn så længe bokat festlokalen dær vi æven kommer att vigas i trædgården. Kommer i juli att træffa festarrangøren før att tala nærmare om offert och meny/festen.

Vi vet vilken fotograf och vigselførrættare vi vill ha, men vill træffa dessa innan vi beslutar oss før att boka.

Vigselringen bestlælls i slutet av året, vet vilken modell som skall smidas och vilken smed som ska tillverka den.

/Gerda

• Gabbies

detta har vi klart:

*Kyrka bokad
    *festlokal bokad ( Ingår buffé )
    *klänning inköpt
    *skor inköpta
    *frockcoat till mannen inköpt
    *Caketopper inköpt
    *Gästbok och fotoalbum inköpt
    *tiara köpt
    *Tärna tillfrågad och tackat ja