Vår dag...070707...#2
Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.
Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.
Kyrka o präst, festlokal, hotell för bröllopsnatten och fotograf är bokad.
Och jag TROR att jag har bestämmt mig för en ring.
Annars står det mesta still just nu. Vi ska börja kika lite på maten och band/trubadur.
lightfish
Vi har inte fått bokat kyrkan ännu heller, men jag ska göra det till hösten. Hon sa att jag skulle återkomma i början av nästa år. Så jag ringer i september för att vara på den säkra sidan. Vi gifter oss i en liten by med typ 3000 invånare så det finns typ bara en festlokal att välja. Mne jag bokar inget förrän kyrkan är bokad
Blivande brud 07 ?
där är du ju ,detta har inget med denna tråden att göra,men vet du det ble fel med min gravering o ringar också hahaha graverad upp o ner i ringen (det er ju text utanpå i våra ringar! så har dom gjort rett gravering på sambon,men min är upp o ner och ingen mellan rum mellan navn o datum!
men det va ingen problem dom skulle fixa det på 1 vecka ,max!
sen skulle jo inte ringarna va klara före i sluttet va juni! Kanksje inte mycket o hänga upp sej på men man betalar ju en del för kalaset eller hur1
Sen i min ring blirdet endå lite fel får hennes stempel + karat o kattfot osv sitter upp o ner i stället
skrulla
Hej igen!
Vilken otur du och jag har! Jag hoppas att det löser dig för dig med. Hur kan dom gravera upp och ner, de borde de väl ändå kunna se. Och mellanrummet med!
hoho.. vart har tagit vägen? det kar ju här inne..
jag är kvar..
hur långt har du kommit?
Bi har precis bestämt oss för att vår vigsel ska äga rum 070707, så vi har inte kommit så långt. Min brors bröllop har precis varit så vi ska pusta ut efter det och sen ta nya tag till vårt bröllop.... =0)
FrkF vad roligt! välkommen hit!
Dalabrud-07: Jag tycker inbjudningskorten är det roligaste av allt nästan, utom själva giftermålet då. Fast jag tycker du gör rätt som lejer bort det om det inte känns roligt. Inte värt att slita häcken av sig om man inte har kul under tiden.