• Uller

12 augusti 2006

Hurgår det för er alla där ute.

Vi gifter oss i Leksand kl 16.00
    Nästa vecka ska vi träffa präst beställa blommor, träffa tjejerna som ska görqa hår och makeup, beställa tårta och ha en konsultation med våran fotograf.

Vi tänkte även se om våran svit är ledig så man kan få möjlighet att tjuvtitta på den. Man kan ju få fantisera.

Vi ska även träffa hon som lagar våran mat för att spika alla detaljer på den biten.

Hoppas att det går lika bra för er. Skri´v här och berätta. Man kan ju få tips på sådant som amn glömt

• Svar på tråden 12 augusti 2006
  • Uller

Gifter mig också utomhus.
    Vi har väl inte någon direkt reservplan om det skulle ösregna, då får det bli partytält och paraply. Festen ska dock vara inomhus

• SnartW

Fick reda på idag att ett av våra inbjudningskort är på villo vägar, och inte kommit fram än. Det var säkert en månad sen som vi skickade ut dem. Suck, vad trött jag blir. Som tur är, är det till en väldigt nära bekant, så han förstod att något var galet när alla runt om kring fick sina kort. Men nu börjar man ju fundera om det är någon mer som inte har fått sitt...

• lilla_grodan

SnartW:

Oj, vad jobbigt... Tur att ni fick reda på det. Det känns inte roligt att behöva ringa runt och fråga om korten har kommit fram, men jag har varit med om försvunna brev en hel del gånger tyvärr... Frågan är bara om man skall vänta tills OSA-datumet med att ringa runt till de som inte svarat/inte fått sitt kort, samtidigt är de vars kort försvunnit kanske redan uppbokade vid det laget.

• svessan

SnartW:
    Vi skickade ut våra inbjudningar för ca 1 1/2 vecka sedan. Nästan alla fick de dagen efter, någon efter 4 dagar och någon efter mer än en vecka. Sen vet jag ju i o f s inte om alla har fått dem än, men det är tur att man är ute i god tid. Hoppas inte det är fler av era kort som försvunnit.

• marro

Hallå!! Hur går det för er? Här kan jag meddela att det går lååångsamt! Inte så mkt o göra just nu med planeringen. Det enda jag ska göra idag är o kontakta en kantor. Har förövrigt hittat ett par superfina skor på skopunkten för 249 kr som jag tänkte köpa! Som hittat!

Svaren från inbjudningarna börjar trilla in. Och i helgen kommer min tärna och tillika toastmadame (och syster) hit tillsammans med min andra toastmadame, för o planera lite!! Skoj!

• lilla_grodan

hejhej!

Nu har vi även bokat fotograf, florist, frisör, sminkös, transport till gästerna och vår egen transport. Och så kom min klänning till affären igår; två månader före utlovat datum!!! *superglad*

• marro

*suck* Har fortfarande inte fått någon kantor! Börjar bli lite stressad, vill ju kunna planera!! Men men! I dag ska jag skicka in hindersprövningspappren! Spännande!

• Mitt hjärta är hemma

INsåg idag att min tärna inte fått nån skriftlig inbjudan... Dålig stil av mig. Men hon ÄR inbjuden, först på listan och viktigast (förutom blivande maken då). Ugh, borde ta och fixa ett inbjudningskort till henne nu. Fast nu skall jag gå till jobbet...

• Izunia

vad manga som ska gifta sig 12 augusti! Oddsen borde vara höga för vackert väder da det är manga som hoppas! :D

Själv har jag i princip allt klart nu.. Ska göra klart programmen och placeringskorten. Beställa ring till m2b och ändra min egen.. sedan är det mesta fixat..

• marro

Usch det känns som jag har massor kvar o göra. Har inte ens börjat spåna på festprogram. Tror jag hoppar över vigselprogrammet helt..eller är det dumt?

Svar på tråden 12 augusti 2006