• Uller

12 augusti 2006

Hurgår det för er alla där ute.

Vi gifter oss i Leksand kl 16.00
    Nästa vecka ska vi träffa präst beställa blommor, träffa tjejerna som ska görqa hår och makeup, beställa tårta och ha en konsultation med våran fotograf.

Vi tänkte även se om våran svit är ledig så man kan få möjlighet att tjuvtitta på den. Man kan ju få fantisera.

Vi ska även träffa hon som lagar våran mat för att spika alla detaljer på den biten.

Hoppas att det går lika bra för er. Skri´v här och berätta. Man kan ju få tips på sådant som amn glömt

• Svar på tråden 12 augusti 2006
  • marro

det blir nog kring 50 skulle jag tippa på. Vi har bjudit 55..men några kommer säkert tacka nej! Ni då? Har jag säkert frågat :)

• *Madicken*

Vi blir nog ca 30st. Vi har bara bjudit närmsta familjen och bästa kompisarna. Bland kompisarna har det dock både tillkommit och fallit ifrån lite respektive, så exakt antal kommer jag väl inte veta förrän 12 maj.

• marro

Aha! Låter mysigt! Vi har tro det eller ej oxå bjudit de närmsta..*suck* Stor släkt, och många vänner...svårt att välja bort folk oxå!

• *Madicken*

Ja det är jättesvårt. Vi höll på att lockas in i det när fästis föräldrar började prata om vilka vi "borde" bjuda.

• marro

Usch ja...vi hade snarare tvärtom-problem. Sambons mormor tyckte(tycker) att vi bjudit alldeles för många! Hon tyckte det räckte i princip med föräldrarna. Inte kompisar :) Men nu förstår hon nog lite mer..vi vill ha en rolig fest, o det blir inte lika skoj utan kompisarna! Vad ska du ha för kläder på dig?

• Trollsländan

Hej Marro och Madicken
    Oj vad ni hunnit skriva till varandra sen jag var här sisst...Hinner ni verkligen göra allt ni säger när ni hänger på BT så mycket *ler* skojar lite bara....jag vet hur kul det är att vara här. Jo min M2B vill gärna hjälpa till...men alla papper har inte kommit till butikerna än som jag beställt...så vi väntar och väntar.

• Uller

Tyckte att mina planer flöt på jättebra tills häromdagen då jag fick veta att han som ska köra oss till vigselpltsen med häst och vagn har gått och dött 45 år gammal. Så hemskt, men nu har vi ingen transport. Blir att försöka hitta på något annat

• *Madicken*

Oj, folk kan väl inte bara gå och dö så där när man har fullt upp med att planera ett bröllop. Jag kom på att vi (jag) inte har bestämt nån ring än heller. (jag kanske inte har kommit så långt som jag trodde)

• Mitt hjärta är hemma

Madicken: Äh, måste man bestämma ring så långt innan? Det har inte vi heller gjort, finns bara inte tid. I sommar blir det mer tid säger vi om princip allt, så vi sparar ring och annat tills dess.

Svar på tråden 12 augusti 2006