• Uller

12 augusti 2006

Hurgår det för er alla där ute.

Vi gifter oss i Leksand kl 16.00
    Nästa vecka ska vi träffa präst beställa blommor, träffa tjejerna som ska görqa hår och makeup, beställa tårta och ha en konsultation med våran fotograf.

Vi tänkte även se om våran svit är ledig så man kan få möjlighet att tjuvtitta på den. Man kan ju få fantisera.

Vi ska även träffa hon som lagar våran mat för att spika alla detaljer på den biten.

Hoppas att det går lika bra för er. Skri´v här och berätta. Man kan ju få tips på sådant som amn glömt

• Svar på tråden 12 augusti 2006
  • felicia6

Hej alla, får jag va med här?
    Vi har ändrat datum flera ggr, men nu är det spikat med 12e augusti.. På min sambos födelsedag

• Mitt hjärta är hemma

Felicia06: Välkommen till 12:e augustitråden!

• lilla_grodan

Vi har fortfarande inte fått iväg inbjudningskorten.... Vi kom fram till att vi inte var så pyssliga som vi hoppades Som det ser ut nu så blir det kort från Calligraphen. Förhoppningsvis skickar vi ut dem nästa vecka.

• lilla_grodan

Usch, nu fick vi reda på att just våra kort kommer att ta 3 veckor att trycka upp. hurra... eller inte...

• GoaSmulan

Vi skickade inbjudningarna för ett tag sedan och faktiskt så har en del hört av sig och anmält sig eller tackat nej trots att osa är 8/7. Resten av planerna är kalra, bara att avvakta lite närmare och slutföra det sista pillet.

• Mitt hjärta är hemma

Idag har vi fått "vigseltillståndet", alltså hindersprövningen är ok. Känns speciellt på nåt vis. Wow.

Dessutom flyttade vi in till gemensamt ägt bostad i förrgår. Bara skoj hela tiden.

• marro

Oj vad skoj! Här händer det inte mkt för tillfället. Har varit o köpt lite champagneglas dock. Och servetter! Ska bara köpa 8 kartonger till med glas (IKEA). Vi har fått en del svar på våra inbjudningar, men inte alls många. De flesta verkar tro att "ja men ni vet ju att vi kommer" *suck*

• Trollsländan

Nu har jag äntligen kommit igång med inbjudningarna...bättre sent än aldrig

• mimmina

Jag gifter mig också den 12 augusti. Har precis fått ut hälften av inbjudningkorten. Puh. Hur långt har ni kommit i era förberedelser?

• Idis4

Hejsan!
    Vi gifter oss oxå den 12 augusti!
    Är det fler än vi som ska vigas utomhus? Hoppas så att det blir bra väder...
    Kram

Svar på tråden 12 augusti 2006