• Uller

12 augusti 2006

Hurgår det för er alla där ute.

Vi gifter oss i Leksand kl 16.00
    Nästa vecka ska vi träffa präst beställa blommor, träffa tjejerna som ska görqa hår och makeup, beställa tårta och ha en konsultation med våran fotograf.

Vi tänkte även se om våran svit är ledig så man kan få möjlighet att tjuvtitta på den. Man kan ju få fantisera.

Vi ska även träffa hon som lagar våran mat för att spika alla detaljer på den biten.

Hoppas att det går lika bra för er. Skri´v här och berätta. Man kan ju få tips på sådant som amn glömt

• Svar på tråden 12 augusti 2006
  • lilla_grodan

Luv,
    Vi skickade våra för en vecka sedan så ni är inte ensamma

• GoaSmulan

Just nu är det rätt lugnt för oss, även om det är mycket kvar att göra är det mest sådant vi inte kan göra förrän senare.

• luv

lilla_grodan: Känns skönt att veta!!

• gill

jahappp... då ser det ut som att det blir den 16é ist för den 26é... så jag får väl sälla mig till er här :) har lokal, boende, mat, prell bokad där jag vill ha det den 16é så det är bara o sätta lite mer fart på planerandet ;) Åh ne, jag har inte skickat ut inbjudningarna ännu...som tur är :)

• Bröllop 060812

Nån pratsjuk som börjar bli lite nervös som jag?

• gill

Bröllop 060812 : Du behöver bara tänka på mig som har allt prell bokat ;) så blir du hur cool o avslappnad som helst! hehe

• Bröllop 060812

Låter ju lite stressande får jag säga*s* men alla är vi olika*asg*

Tid på chatten en stund?

• gill

Bröllop 060812 : Måste ju tyvärr jobba lite :( Är säljare o jobbar som ett as för att få extra bonus till bröllopet... Det här månadeg blev det 10´ooo extra ;)

Jo, jag får ha is i magen... Men alla viktiga poster e spikade o resten prellat (hänger bara på oss/hans föräldrar...)

• Bröllop 060812

Har ett problem med musiken i kyrkan och det är så stresande för så länge inte det är fixat så kan vi inte sätta vigsel programmet....hmmmm

• svessan

Nu har min sambo bytt efternamn. Vi ska ta hans farmors namn då vi båda har -son namn. Inget fel med det men ingen av oss kände någonting för ngt. Det kändes lite tråkigt att vi inte brydde oss. Men det här namnet känns helt rätt.

Så nu har han bytt och jag ska få vänta 2 1/2 månad. Jag vill också byta. De sa till min sambo att det tog mellan 5-9 veckor, därför gjorde han det i tid. Efter 5 dagar kom papper med namnbevis ner i brevlådan. Måste ha varit lite att göra på prv.

Svar på tråden 12 augusti 2006