• Uller

12 augusti 2006

Hurgår det för er alla där ute.

Vi gifter oss i Leksand kl 16.00
    Nästa vecka ska vi träffa präst beställa blommor, träffa tjejerna som ska görqa hår och makeup, beställa tårta och ha en konsultation med våran fotograf.

Vi tänkte även se om våran svit är ledig så man kan få möjlighet att tjuvtitta på den. Man kan ju få fantisera.

Vi ska även träffa hon som lagar våran mat för att spika alla detaljer på den biten.

Hoppas att det går lika bra för er. Skri´v här och berätta. Man kan ju få tips på sådant som amn glömt

• Svar på tråden 12 augusti 2006
  • *Madicken*

Jag håller med! Vi tänker också hela tiden att "det får vi göra i sommar". Det är bara det att tiden har en tendens att gå så himla fort. Det är ju snart sommar! Fast å andra sidan kanske man kan jobba lite effektivare när man börjar känna lite press. För det brukar väl vara så?

• marro

Känner igen det där med "i sommar"...men just nu är det inte så mkt mer man kan göra inför bröllopet..? Eller? O det där med ring..kanske skulle lämna in min hos guldsmeden nån gång *suck* glömmer alltid!
    Hur gör man med killens ring? Vi har bestämt att min sambo ska ha bara förlovningsringen, så den måste vi gravera om..men tar man bort det som redan står i, eller lägger man bara till?

• *Madicken*

Om det får plats lägger man väl till det?

• marro

Usch vad svårt. Vill ju att nya datumet ska stå oxå. Känns som det är viktigare än förlovningsdatumet?

• *Madicken*

Man kanske får plats med två datum, men inte så mycket text? Vill man ha nån text kanske bara vigseldatumet får plats.

• marro

Kan man ta bort förlvningsdatumet då?

• *Madicken*

Jag vet faktiskt inte. Men det borde ju inte vara så svårt med tanke på att det nästan nöts bort vid vanlig användning. Eller?

• marro

Ja du har rätt. Det enda o göra är väl o ringa o fråga guldsmeden :)

• *Madicken*

Jag antar det.
    Ah, allt ska man behöva göra själv!!

• marro

Haha precis :)
    Jag vet inte vad som ska bli mitt nästa projekt inför bröllopet. Kanske börja skriva presentation av gästerna till bröllopsprogrammet? Ska ni ha det?

Svar på tråden 12 augusti 2006