• Uller

12 augusti 2006

Hurgår det för er alla där ute.

Vi gifter oss i Leksand kl 16.00
    Nästa vecka ska vi träffa präst beställa blommor, träffa tjejerna som ska görqa hår och makeup, beställa tårta och ha en konsultation med våran fotograf.

Vi tänkte även se om våran svit är ledig så man kan få möjlighet att tjuvtitta på den. Man kan ju få fantisera.

Vi ska även träffa hon som lagar våran mat för att spika alla detaljer på den biten.

Hoppas att det går lika bra för er. Skri´v här och berätta. Man kan ju få tips på sådant som amn glömt

• Svar på tråden 12 augusti 2006
  • *Madicken*

Är du pirrig för brevbäraren eller för responsen på inbjudningarna?

• marro

Hahaha! Är nog mest pirrig för responsen på inbjudningarna...dock ingen som hört av sig än! Men det är väl bara och vänta! Har ni skickat ut inbjudningarna? Vad satte ni för osa-datum?

• *Madicken*

Vi har sista osa 12 maj eftersom vi tänkte att folk har så himla mycket annat (semester, resor mm) under sommaren, så det är lätt att de glömmer bort att anmäla sig. (eftersom folk har en tendens att vänta in i det sista) Dessutom ska vi ju göra allt själva och då är det bra om vi vet hur många som kommer.

• marro

Vi satte osa 4 juni. Skickade dem lite senare än du antar jag! Men de flesta visste om datumet redan innan så förhoppningsvis kan alla komma!

• *Madicken*

Vad har ni kvar som måste planeras eller fixas?

• marro

Kläder till m2b, bordsdekorationer,skor till mig (om jag nu inte tar nåt jag har), festprogram, vigselprogram, bordsplacering, alkohol ska inköpas, transport till o från kyrkan...kommer säkert på nåt mer...

• *Madicken*

Vi ska till tyskland om 2 veckor och handla vin, festprogram och bordsplacering är kvar att göra. Dukar och bordsdekorationer. Och så maten förstås.

• marro

Vad långt ni har kommit! Vad ska ni ha med i ert festprogram? Vad ska din m2b ha på sig? Och var köpte han det? Vi hittar inte nåt alls...Ska hem till motala nästa helg o funderade på att åka in till lkpg en sväng..

• *Madicken*

Han ska "bara" ha svart kostym. Möjligen ny skjorta/slips/väst. Vi får se. Vi ska väl ha lite sånger i festprogrammet. OCh ett bordsbingo. Längre än så har vi inte kommit. Jo förresten, några "barn om kärlek-". Ni då? Vad ska ni ha i programmet? Vad har ni tänkt att din kille ska ha på sig?

Svar på tråden 12 augusti 2006