• Gemma

Glamour, mon amour!

Skål och välkomna.

• Svar på tråden Glamour, mon amour!
  • Peon

Ahh stackars Brud_juni! Jag har råkat ut för exakt samma sak. Alla kollegor var och badade = alltså i bikini, badbyxor etc och min klumpiga, osmidiga, korkade (o.s.v) manliga kollega sa: "Du har gått upp några kilon ser jag!"
    Jag blev så ställd att jag inte kom mig för att fräsa tillbaka.
    För det första hade jag inte gått upp i vikt (är normalviktig). För det andra hade han aldrig sett mig i bikini förut. För det tredje är kollegan inte precis i toppform själv. KARLAR!!

• Kaisa

Brud_Juni: Fy vad frackt!!! Onskar att du hade kunnat saga nagot om hans kagge pa en gang, men om man far en san kommentar blir man ju ofta sa paff! Skont att du ar arg och inte ledsen!

• Gemma

Goafton govänner, ikväll blev det champagne till middag (rosa Goss... nånting) på Marie Laveau tillsammans med kompisar. Jag bjöd! fick nämligen hisnande 62.000:- kvadraten för min lilla lya, så nog kan man säga att släpandet och slitandet och stylandet gav resultat. Har också hunnit köra lastbil och flytta idag, ändra adress, skriva kontrakt, hämta linser, hämta kemtvätt, städa (nåja, man kan låtsas att dammtussarna är en mysig heltäckningsmatta) och ordna inkvartering åt min stackars man som fick sitt flyg inställt och anländer direkt till Budaest i morgon bitti, där han måste vänta sex timmar på mig istället för att bli omhuldad av mamma och pappa i Skåne.

Så nog kan man säga att man varit effektiv.

Lapinette, jag vaknade halv sju i morse och kunde absolut inte somna om! Superjobbigt. Men SÅ trevligt det var att träffa dig igår, måste absolut göras om.

Och, eh, ont i baken har man ju. Vi gick nämligen på Body Pump och trots att jag körde minimivikter genomgående (det gjorde INTE lapinette kan jag avslöja) är jag rätt bra mör idag.

Nu ska jag packa det sista, datorn, kameran och biljetter, sen ska jag försöka sova lite innan det bär av mot vår försenade smekmånad (som varar i tio dagar) i Ungern. Under den här perioden kommer jag vara HELT datorlös. Kommer sakna er en massa och Lapinette, även om jag är på bröllop i Ungern samma kväll som du gifter dig, kommer en stor del av mina tankar skickas raka vägen till dig - och bringa lycka med sig. Det har jag bestämt.

Kramar, G

• Gemma

Pssst, brud juni: Du är BEDÅRANDE. Kram!

• Gemma

Uäääääääääääääääh!!!!!!

• Gemma

Saknar er redan... vill inte men måste släcka ner datorn. Krama er från mig varje dag, lova det. Kram. Hejdå. Nu går jag. Men kommer snart tillbaka, full av liv.

Hejdå!

• Kaisa

Gemma: Kanske ar nyttigt med litet dator franvaro, iallafall nar du har levande sallskap av din man! Min karl undrar nog om jag vanstrar for jag har suttit vid datorn sa mycket pa senaste. Och igarkvall fragade jag honom "vad har vi gemensamt egentligen"... Han sag ut som ett fragetecken och tittade misstanksamt pa min lilla laptop.

• zea

Gemma:Grattis till försäljningen,det var inte dåligt.. vilken kanon vinst!Ha en underbar smekmånad nu!!!

Stor kram/Zea

Svar på tråden Glamour, mon amour!