Har nu varit och tittat på hus...
Vet inte vad jag känner och vill. Lite både ock kanske...Jag är uppvuxen i hus och det har alltid varit pust och stön ochmassor att göra så jag är lite kluven. Sambon har aldrig bott i hus och vill detta väldigt mkt. Huset är väl ok. Det är möjligheter med det, men väldigt mkt jobb. Vi har ju inget annat att göra i sommar...Skall tala med banken på tisdag och höra vad dom säger. Vi sitter på en bostadsrätt idag som ger en del då det är bland de bästa lägena i staden där vi bor. Huset ligger oxså ett stenkast här ifrån så barnen kan lätt ta sig hit till sina kompisar.Men jag vet inte...suck...Vi har totalrenoverat två lgh. så jag känner inte för att fixa igen.
Vad gäller bröllopsplanerna så är ringarna bställda och betalade. Skall kontakata dom 1mån innan bröllopet då jag väntas gå ner ytterliggare i vikt, svårt att fixa med stenar och text och ta in ringen samtidigt så vi väntar med att hämta ut dom.
Hittade jättefina näbb skor på HM igår. Vita, tyg m. broderat gröna blad och lätt rosa blommor, blir perfekt till dotterns klänning och bara 79kr:)