Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
nu kom jag rätt...
nu kom jag rätt...
Hej flickor!
Har tappat lite sug.
Jobbar en massa. Det gör att jag inte får regelbundna mattider.
Fick lov att kasta i mig en macka i fredags förmiddag. Senare på dagen blev det en korv.
Aj aj, inte bra. Men vad göra när man har typ 10 min på sig?
Jag är chaufför. Inget fast jobb så jag tackar ju aldrig nej.
Men på´t igen bara!
Ha det alla
Jag är nöjd över att ha gått ner 10kg men behöver gå ner 10-15kg till innan jag är helt nöjd. Det är bara så kul att ha uppnått det stora delmålet som jag hade. Jag började med att äta som jag gör nu andra veckan i Januari på tisdagen, tror att det är 9 veckor på tisdag. Nu är det bara att kämpa vidare mot nästa 10kg :D
Drakdal
Det är ju super! Själv hoppas jag ha gått ner tio senast sista maj...
Vi får se, idag var min syster här och bröllopsplanerade. Då slank det ner en kaka eller två till kaffet... Ajajaj...
Nu blir det tuffa tag från måndag igen.
Så tillbaka igen =)
De märkte skillnad, och verkade lite impade/nöjda iaf =)
Men nu har jag ju ätit som en gris (mkt inte onyttigt) så nu måste jag gått upp en hel massa, men imorgon är det dags för en ny duvning.
Byxorna tycks ha kommit ett steg närmare iaf, så tyvks som att ngn cm försvunnit trots kilona upp =) Alltid ngt ju....
Kul att det gått bra för er, bra kämpat, kör på nya veckan =)
Återkommer med förödelsens rapport imorgon ... ;)
Miafina
kul att de märkte att du gått ner! Det är alltid kul! Och nu kör vi gärnet eller hur!
Själv var jag hos mormor i helgen och hon sa att ojojoj vad du är duktig nu syns det riktigt bra! Det är kul, även flera andra jag inte sett på länge kommenterde min vikt i helgen och det är riktigt kul!
Grattis allihopa! Själv fick jag höra förra veckan - en på jobbet som frågade. Oj vad jag blev röd i ansiktet Men kul var det!!
Jaa, vi får se jag har ju onsdagar som vägning... Hur det än går kör jag på i GI - rivstart. Jag har dock enorma sötsugsvågor (roligt namn... ) *asg* igår stod jag och luktade på en kartong me nån jordgubbskakshistoria (men oj, man läser friskt ur svenska akademiens ordbok
) och tyckte det luktade himmelskt! Hahaha... sjukt!
Men jag läste för ett tag sen om nån glass man kunde stoppa i sig, funderar på att söka upp den för nu är det toklängesen man fick nått sött i sig...
Hmpfr....
Hade bara gått ner 4 hg förra veckan. MEN då stog vågen betydligt lägre än innan jag gick och tränade igår och jag har nog ätit en del onyttigt i helgen. Min sambo gjorde världens godaste scones till frukost igår, vitlöksbröd med smör i till soppan till lunch och en latte och en jättestor kanelbulle till eftermiddagsfikat. Får vara nöjd att jag gick ner överhuvudtaget...
Jag fick dessutom också beröm för att jag kommit i form i helgen
halloj!!!
WoW, vad det går bra för er!!!!! Vilket "go" det är i er!!!!
själv så går det också bra tror jag!! Håller i motionen och maten funkar som det ska! Har en lätt vecka när det gäller jobb så denna vecka ska det simmas ska ni veta!! Det 31/3 ska jag prova mina brudklänningar som jag spanat in.. och då måste ju kroppen även hunnit stramats till för att få lite mer koll på hur klänningen kommer att sitta så småningom..
Gjorde provuppsättning i fredags... Inte vissta jag att jag var en pangbrud!!!! Hade ett stort leende hela dagen efter det...
Har ett litet förslag till oss..
Om alla hade ett nytaget foto innan våran viktnedgång så skulle det vara kul att se före och efterbilder när bröllopet har varit! Så man kan få skyllta lite för alla som varit med och stöttat varann under detta!!! Vad säger ni om det? Inkräktar man för mycket på privatlivet då eller? För mig personligen så skulle det vara ett tack till alla som peppat mig och ett sätt att få säga "utan er skulle jag inte lyckats".... Fundera på det.. om man inte vill ge ut inför alla kan man ju maila.... så det inte kommer i fel händer...
Läser varje dag om era förslag och resultat, även om jag inte hinner krafsa ner inlägg själv...
Tack för att ni håller oss motiverade!!!! ni är underbara minst sagt!!!!!!
Maria
Har en fråga som är HELT OT...
Hittade en jättefin bild på ett hårsmycke på brudobrollop.se, under gör det själv ... Det är tre rader med glesa pärlor. Funderar på att göra det, tror ni det är svårt?
Så..... Nu är katastrofen ett faktum... Av mina 11,7 kg nedgång har nu 3,3 kg återkommit under en veckas tid... Hemskt, men ändå rätt facinerande att det kan komma tillbaka så mkt så fort.
Känner mig väldigt slutkörd efter helgen och har dessutom haft ett helvetesdygn med sambon... Bråka-sova-bråka.... Blä....
Nu har han gått till skolan iaf, så vi får lite tid att fundera på saker och ting en stund... Får vi se i eftermiddag vart det hela tar vägen... Jag orkar inte bråka mer iaf, så om han är innne på det spåret lägger jag mig bara platt ner....
Enda fördelen är väl att jag inte har ngn aptit... en förbättring mot allt tröstätande man hade för sig tidigare....
Har dock jobbat upp en del ilska som borde gå att använd för jädraranammat med vikten...
Nu blir det att plugga.. hurra.. inte