• Svar på tråden 5 aug - tredje tråden!
  • gnizz

vi ska göra en prototyp och provväga innan den 14/2 så vi kan köpa fler frimärken om det behövs....
    Ska kolla den butiken, tackar.

• Orustbrud

Gnizz:
    Hurra!! Jag var på stan förut och kollade in i scrapbook-butiken när jag ändå var i närheten. De hade fått in "mina" papper. De hade bara inte fått upp det på hemsidan än. Ännu mera är på väg in.

• gnizz

Orustbrud
    Så bra, får nog titta in där när jag har sportlov. Då har jag ändå vägarna förbi uddevalla, var i uddevalla ligger den?

• idolf

Orustbrud - Jätte fina inbjudningar
    Ang kuvert, vi köpte våra fyrkantiga på Akademi bokhandeln (eller hur det stavas ). Hade ni tänkt silver eller någon annan färg?

Inte vart det några inbjudningar fixade härom kvällen... Hade inte alla grejer hemma, men nu ska det fixas ikväll! På måndag ska de postas

• Orustbrud

Gnizz:
    Den ligger på Kilbäcksgatan, en parallellgata till Kungsgatan. Ovanför minuten vid Föreningssparbanken.

idolf: Jag hittade kuvert idag. Det blev cremefärgade från Bokia.

• idolf

Orustbrud: Ja jag märkte att Akademi bokhandeln, Bokia och Gallerix hade samma sortiment. Kul att ni hittade kuvert

• Fru O

Gå in på white one, nummer 904 fast cremefärgad ... . Har köpt brudklänningen i dag + näbbklänning till min dotter som blir 2 år i augusti ...

• Mrs Norson

Hej Alla!

Måste tyvärr stryka mig ur denna tråd då bröllopet är inställt. Vi har varit tillsammans i 7 år, sambo i 5 år, förlovade i 3 månader. Nu kommer han på att han inte älskar mig så vi separerar istället.
    Önskar er alla den underbaraste bröllopsdagen som ni kan tänka er den 5:e augusti!

Svar på tråden 5 aug - tredje tråden!