• Svar på tråden 5 aug - tredje tråden!
  • AnelP

Min blivandes kompis kan heller inte komma på vårt bröllop, och de är ganska så nära vänner.Han fick reda på det nästan 10mån innan, men han kan inte komma ändå,han ska ut och segla på medelhavet med några kompisar.Det var visst bestämt sen sommaren 2005.Visst känns det surt, men det är liksom inget man kan göra åt, bara acceptera, det är deras val.Det är han som går miste om ngt inte vi..

• Fru O

Oj vi hade tänkt att skicka inbjudningar i mars. Har vi tänkt fel tro. Vilket senaste OSA datum har ni skrivit?

Hitills har vi gjort följande:
    Bokat kyrka
    Bokat festlokal
    Beställt ringen :o)
    Bestämt kortleverantör
    Köpt BH och mönster till klänningen
    Bestämt tärna, näbb(vår dotter) + en kompis som ska ta hand om henne i kyrkan.
    Bestämt Bestman.
    Valt någorlunda färgtema, men det kan ju ändra sig.

• AnelP

vi gifter oss 5 aug och har skrivit 4juni på våra,min bror tar studenten veckan efter där(9juni) och då träffar jag min släkt, så är det ngn som glömt ge besked kan vi fråga dem då

• Orustbrud

Fru O
    som jag skrev här tidigare har vi tänkt att skicka våra i mars/april, så jag tror inte att ni tänkt fel. Det känns som om många av våra gäster ändå är ganska förberedda på när bröllopet kommer att bli så vi känner att det räcker. Kommer att ha 31/5 som osa datum.

• mjukisb

Jag måste ju acceptera att hon inte kommer. Jag har pratat med henne och sagt att jag vill att hon är där att det betyder mycket för mig. Jag känner det int som att hon är en äkta kompis om hon inte vill komma och vara med på mitt bröllop. Är så besviken.

Angående inbjudan. Vi ville skicka ut i god tid så att alla vet det när de lägger sin semester osv. Vi har osa den 14 juni tror jag det var.

• Fru O

Mjukisb,
    Tråkigt att din väninna missar er fest.

Vi är också ute i god tid med tanke på semesterplaner.

Konstigt med en tråd med bara "5 aug brudar". Vi vill alla vara vackrast på samma dag

Från början ville vi gifta oss barfota i skogen, men man blir lätt inspirerad av alla tidningar. Hår, blommor, klänningar, ringar osv. Åh det är så rolig att planera. Det tråkiga är att allt kostar mycket pengar ...

• mjm

Även vi ska gifta oss den 5:e aug. Roligt att se andra som står brud då med ;).

• Fru O

Vi fick korrekturet till inbjudan i dag. Så har vi shoppat de där "hjärtfrimärkena". Himla tjusigt ...

Hur ska ni göra med önskelista? Ska ni lämna i butiker??

• idolf

Ikväll bilr det "montering" av inbjudningarna. Förhoppningsvis ligger de färdig adresserade innan jag lägger mig och väntar på frimärke

Vi ska inte lämna någon önskelista i butiker då vi kommer att önska oss bröllopsresan.

Svar på tråden 5 aug - tredje tråden!