• Svar på tråden 5 aug - tredje tråden!
  • Sandgren

Blev lite snopen att tråden var gammal! Men det är klart, det var ju lite lungt i den tills nu efter jul...

Orustbrud: Kul med frimärkena! Jag ska oxå köpa... Det låter ju mkt passande!

• aug 06

Har den redan gått ut oj vad tiden går snabbt.

Tack Sandgren att du såg det och startade en tredje ny tråd:)

• mjukisb

Vad bra att det har startat en ny tråd igen.
    Igår kom våra servetter som vi beställt till bröllopet dem var jättefina. Är hel nöjd med dem. Dem är vanlijfärgade med ett brudpar på och så står där med guldtext Bodil och Mats 5 augusti 2006.
    Hör ni snart är det redan februari snart bara ett halvår kvar.

• andlin

Tiden går snabbt. Tyckte inte det var länge sedan det var 1 år kvar till bröllopet...

• Orustbrud

Ja, visst går det snabbt.

Om det var någon som missade mitt lilla tips i gamla tråden så kommer det här en gång till:
    nu finns det alla hjärtans dag- frimärken ute i handeln. Tyckte själv att de var ganska passande till en bröllopsinbjudan och köpte på mig ett litet lager förra veckan. Motiven är hjärtan i olika former. Lite roligare än de traditionella med kungen på.

• gnizz

Orustbrud
    Missade det inte, köpte ett gäng igår till inbjudningarna. De kommer nog passa fint,
    tack så mycket.

• Sandgren

Åh, herre gud, bara 6 mån! Ojojoj, nu kommer man ju in i en helt ny kolumn i alla tidningars att-göra-lista

• fru Wikdahl

Hej alla.
    En till 5 aug brud här! Usch vad fort det går. Tyckte det var ett år kvar nyss.. bara halva tiden kvar nu. Sen är det vår tur! Jag har varit lite nervös o haft lite kalla fötter ett tag men nu ser jag fram emot det här med spänning. Har planeringen under kontroll tror jag. När ska era inbjudningar ut?? Vi ska just till att börja med våra.. Har inte ens sett ut något fint papper än, men det löser sig nog.
    Kram på er

•  blivande fru Wikdahl

såg att jag måste ändra min signatur.. Är ju inte fru riktigt än..haha
    Men snart!

• Sarita 2006

Hej på er alla!

Ja, hjälp vad tiden flyger...håller med Sandgren, känns stort att komma in i nästa kolumn på att-göra-listan.
    Ville bara kasta ut en fråga till er:
    Har ni alla bokat frisör redan? Jag har nämligen en litet dilemma, står o velar mellan två lika bra salonger. Min värdinna talar för den ena, och min mor för den andra...har således mycket svårt att bestämma mig. Hur bråttom tror ni att det är att boka in?

Svar på tråden 5 aug - tredje tråden!