• Svar på tråden 5 aug - tredje tråden!
  • gnizz

Orustbrud: Bokenäs kyrka, Kärlingesunds Gård, Uddevalla
    Brud 2006: Täby Kyrka, Odd Fellow-lokalen, Täby
    Sarita 2006: Lillkyrka kyrka, Lundhagskyrkan (festlokal), Örebro
    Bluebride2006: Sundby kyrka, Strömsholms golfklubb, Eskilstuna
    Andlin: Torshälla kyrka, PROs lokal, Torshälla
    aug 06:Backens kyrka, Göstas Loge, Umeå
    mjukisb:Vikens kyrka, hemgården, Ekeby
    Mrs Norson:Västra Broby kyrka, Villa Thalassa, Helsingborg
    idolf: Stora Tuna kyrka, Södertuna bygdegård, Borlänge
    Sandgren: Backens kyrka, Stöcke bygdegård, Umeå
    Ybrud: Ytterlännäs gamla kyrka, Bollstabruk
    Augusti Bruden: Norn's Kapell, Hedemora
    Anelp: Hakarpskyrka, Fest på slottsvillan i Huskvarna
    gnizz: Norumkyrka, Ödsmål bygdegård, Stenungsund

• Orustbrud

Hejsan Gnizz
    Så ses vi även på denna sida. Välkommen!

• MAMT

Här kommer en augustibrud till som också håller på med planeringen.Vi gifter oss i Växjö Domkyrka och festen i Gula villan på Evedal.
    Jag har så svårt att bestämma mig för en frisyr är det någon som har lite tips? har halvlångt hår men vill ha det både uppsatt och lite hängande.

• gnizz

Orustbrud
    Ser så ut, vi var faktiskt och inhandlade reservskor, tiara och graderob till klänningen. Eller b2b handlade och jag betalade. Skönt att kunna bocka av lite till.

Någon här som vet var man kan beställa svarta kuvert med V-förslutning som är snygga?

• mjukisb

Hej på er alla.

Helgen som kommer ska jag ner på malmös bröllopsmässa det ska bli så kul. Där kan man nog få lite inspiration.

Sedan så idag så ska jag posta iväg alla inbjudningskort. Känns skumt. Imorgon kan de börja ringa och tacka ja redan. Kul.

• mjukisb

Skickade ju inbjudningarna igår. Idag ringde dem första och tackade ja redan. Det var min moster med familj. Hon har ju vetat ett tag att vi ska gifta oss och hon tänkte att det var säkrast att svara med en gång så glömde hon det inte. Så hon med man och fyra barn kommer ialla fall.

• Orustbrud

mjukisb: Ja, då var rullningen igång på riktigt. Kul att få svar så snabbt. Vi kommer att vänta ett tag till med inbjudningarna. Tror att vi skickar dem i slutet på mars eller början på april. (måste hinna få klart dem först)

Igår kväll köpte jag amelia-bröllop som precis kommit ut i butikerna. Hoppas att det blir en lugn dag på jobbet så man kan få drömma sig bort en stund.

• mjukisb

Är så ledsen nu. Sitter med en av mina närmaste vänner och chattar nu. Och hon har vetat att jag och min m2b ska gifta oss sedan april i fjor. Nu säger hon att hon inte kan komma mer än på vigslen för hennes mans faster fyller år. Jag trodde jag betydde mer för henne som vän. Vill ju att hon är där. Och nu fattar hon inte ens varför jag är sur. Varför nu när allt var så bra annars. Hur kan hon göra så här????

• Fru O

Hej! Den här listan skriver jag in mig på.

Orustbrud: Bokenäs kyrka, Kärlingesunds Gård, Uddevalla
    Brud 2006: Täby Kyrka, Odd Fellow-lokalen, Täby
    Sarita 2006: Lillkyrka kyrka, Lundhagskyrkan (festlokal), Örebro
    Bluebride2006: Sundby kyrka, Strömsholms golfklubb, Eskilstuna
    Andlin: Torshälla kyrka, PROs lokal, Torshälla
    Fru O: Torslanda kyrka.

aug 06:Backens kyrka, Göstas Loge, Umeå
    mjukisb:Vikens kyrka, hemgården, Ekeby
    Mrs Norson:Västra Broby kyrka, Villa Thalassa, Helsingborg
    idolf: Stora Tuna kyrka, Södertuna bygdegård, Borlänge
    Sandgren: Backens kyrka, Stöcke bygdegård, Umeå
    Ybrud: Ytterlännäs gamla kyrka, Bollstabruk
    Augusti Bruden: Norn's Kapell, Hedemora
    Anelp: Hakarpskyrka, Fest på slottsvillan i Huskvarna
    gnizz: Norumkyrka, Ödsmål bygdegård, Stenungsund

• Orustbrud

mjukisb: Fy, vad trist. Har du försökt förklara för din vän hur mycket det betyder för dig att ha henne med på denna dag?

Svar på tråden 5 aug - tredje tråden!