• augustibrud 06

augustibrudar

Efter att ha velat fram och tillbaka med datum har vi nu bestämt oss för den 12:e Aug. Jag har i princip bara bokat lokal, var vi ska viga oss och så har jag hittat KLÄNNINGEN. Ni vet när det bara känns så rätt. :)
    Hur har det gått för er andra Augbrudar?

• Svar på tråden augustibrudar
  • aktuelle

Mitt hjärta är hemma : Din klänning var jättefiin :) roligt när man kan hitta de så pass biligt också :D

• CTS

hjälp!

Jag har redan köpt min klänning men nu när jag råkade titta in på BT´s sälj & köp marknad hittade jag en helt otrolig klänning så nu vet jag inte hur jag ska göra.... hmmm.. (tyvärr finns det inga bilder på den jag köpt)

• BlueTopaz

CTS: vilken klänning har du köpt och vilken på köp o sälj vill du ha?

• BlueTopaz

Känns inte den första 100% rätt??

• CTS

Joooo, den första känns väldigt rätt men kanske "snäll", jag är en person som inte tycker om fööörrrr mycket sk. rysch-pysch.
    Men vill ändå ha lite bling-bling på...

Klänningen jag har sett här på BT är en BONNY och orginal klänning med precis så där lagom mycket bling-bling på och långt släp som också är en viktig detalj för min del.
    Den jag har köpt är två delad och det enda bling-blinget som finns - finns på livet iform av pärlor och haltenek-modell, vilket känns just nu som lite snällt i jämnförelse.... hmmm...

• BlueTopaz

Jo, jag såg den oxå och tyckte den var skitfin!
    Men vad är det för märke/ modell som du köpt??

Jag gjorde just oxå det flet att jag köpte en för snäll klänniing, en prinsessdröm. Insåg att jag ville vara vågad i sjöjungfrumodell och coola detaljer istället.

Prova den på BT och se hur den känns.

• BlueTopaz

Vad köpte du den gamla för, tror du att du kan få den såld för ungeför vad du köpte den för? Eller har du råd med en förlust?

• CTS

den jag har köpt är en NIXA men den finns inte på NIXAs hemsida då det bara finns en återförsäljare i hela västar götaland av just detta liv.
    Och jag tror nog att jag vill va lite fräckare än så

Svar på tråden augustibrudar