• Cilla R

30 september 2006

Vet att vi är rätt så många som gifter oss detta datum och det vore kul att få diskutera med er, allt från planering till jobbiga släktingar

• Svar på tråden 30 september 2006
  • @-}-----

Hej hej!
    Det var längesen någon skrev här! Hur går det för er alla? Jag försöker bestämma mig för färgtema....oj va svårt! Haha!

• @-}-----

Hej hej, nu har jag bokat vår resa till Madagaskar! Jippiii! Synd att man måste vänta så länge tills vi får åka...hihihi!

• Cilla R

har fortfarande inte fått tag i Djursholms församling *suck*
    Vi kommer inte att ha ett bestämt färgtema utan mer temat höst, så det blir väl rött, gult och oragne blandat.

• @-}-----

Har oxå pratat med församlingen nu och den som har hand om bokningar är på sportlov, så vi skulle prova ringa igen nästa vecka. Men den jag fick tag på hade för sig att det var något inbokat den 30/9. Typiskt!

• Cilla R

Jaha då blir det att kalla in nån pensionerad präst då, men det ska väl gå bra så länge han/hon inte skrivit på listan om förbud på äktenskap mellan homosexuella.

• Abeth

Hej tjejer!

Jag ska också gifta mig den 30/9. Mest för att min pojkvän vill gifta sig så nära mickelsmäss som möjligt men också för att vi vill ha ett höstbröllop. Antingen blir det i Bohuslän eller Skåne, helt klart utomhus vid havet. Om det regnar får vi väl ha paraply.

Höstfärger på blommor, inbjudningar, placeringskort och tärnklänning.

Lycka till med era förberedelser!

• @-}-----

Hej Cilla R,

Vi har tillslut fått tag på församlingen. Du har rätt, alla i danderyd är på konferens då....typiskt! De gav oss telnummer till 3 pensionerade präster. Vi får väl försöka med dem helt enkelt...

• blivande Lannestedt

hej allihopa, ännu en som ska gifta sig den 30 september, så klart!

hittade precis hit och må tro att jag blev glad när jag hittade er alla, jag fullkomligt kokar med ideér och kan knappt tänka på något annat, trots att det är så långt kvar jag vet!

själv ska jag då gifta mig inne i västmanland hos min m2b's familj, skinnskatteberg närmare bestämt men det vet ingen var det är.

min familj, framför allt de lite äldre är väl lite grumsiga om varför vi inte gifter oss "där bruden bor" som det tydligen är tradition, men men vi går emot traditonerna på många sätt så platsen blir bara en i mängden.

ha det toppen!

• Abeth

blivande Lannestedt - Jag ska gifta mig nånstans mittemellan min hemstad och min pojkväns, fast bra mycket närmare hans. Det enda som bekymrar mig är att min min farmor kanske inte kan komma. Annars passar det oss perfekt. Vi träffades i Halmstad och kommer att gifta oss i Kullaberg, vid havet.

Svar på tråden 30 september 2006