• Cilla R

30 september 2006

Vet att vi är rätt så många som gifter oss detta datum och det vore kul att få diskutera med er, allt från planering till jobbiga släktingar

• Svar på tråden 30 september 2006
  • prinsessanseptember

Hej allihop! Ska också gifta mig den 30 september, på vår 6-årsdag. Bröllopet blir utanför Linköping. Var planerar ni att åka på bröllopsresa någonstans? Vi vill åka någon dag efter bröllopet och funderar just nu på kenya/zanzibar eller Kuala Lumpur/Borneo/Fillippinerna. Vore kul och höra vad ni funderar på!

• Cilla R

Vi kommer att åka till Italien. Både jag och min sambo är helt förälskade i Italien så vi kommer att vara 2-3 veckor i toscana

• @-}-----

Och vi ska åka till Madagaskar....är helt tokiga i Afrika :)
    Vi ska försöka åka så fort som möjligt efter bröllopet! LÄNGTAR!!!

• @-}-----

Träffade fotografen igår....spännande! Det blir mer och mer verkligt nu :)

• Cilla R

Ja visst blir det, det är inte så långt kvar som man kan tro

• vera_sep06

Hallå!
    Vi skall också gifta oss 30 september! Va roligt att det var så många på samma datum.

Vi skall bor och skall gifta oss i Växjö. Vi har kommit rätt så långt i planeringen. Festlokalen är bokad, kyrkan är bokad, cateringfirman är bokad, vi har frågat våra 2 brustärnor och marshalk om de vill ställa upp å det ville de såklart , fotograf och tramsport är bokad och till och med ring har vi hittat. Så det som skall fixas nu är brudbuketten, tärnbuketterna och corsage, frisör till håruppsättning och makeup och klänningen. jag kommer inte kunna prova klänning förrän i juli. Vi skall ha en lite bäbis först i juni nämligen, men det var lugnt sa dem i butikerna för klänningarna för september var en lugn månad så det kommer inte vara utplockat då... Åh vad det skall bli roligt. När skickar ni ut inbjudningskorten?

• @-}-----

Måste bara skriva av mig lite.....fick precis reda på att min allra bästa kompis är gravid!!!! Sååå himlans roligt!! Hoppas den lille inte vill komma ut den 30/9 bara...hihi! ;)

• @-}-----

Hej vera_sep06!
    Ja, det börjar bli ganska många den 30/9 nu faktiskt...skoj :)
    Du har kommit en bra bit på väg...men de tär ju skönt! Alltid några saker mindre att stressa med sen ju ;) Det här med inbjudan vet jag inte riktigt.....i slutet sep behöver man ju inte vara superorolig för att folk är på semester....men skicka man inbjudan ca 2 månader innan så är det ju semastrar...haha! Knepigt värre...men juli kasnke?

• vera_sep06

Hallå!

Jo vi har väl tänkt vänta till början av juli. Känns skönt sen att få ut dem så man kan prata om det. Hur har ni gjort - håller ni det hemligt eller har ni berättat för ngn/några/allla? Vi har bara berättat för brudtärnorna och marshalken vilka är våra närmsta vänner samt min lillasyster. Men vi skall berätta det för min pappa nu i slutet av februari när vi är på semester ihop. Roligare å berätta det när man träffas än över telefonen...

• @-}-----

Vi har faktiskt berätta för alla....för jag berättade för alla när han hade friat. Det var en sån överraskning för mig att jag ville dela med mig direkt :) Så i vårt fall kommer nog inte inbjudningarn förvåna så värst många...några kanske :)
    Men vi fick en inbjudan förra året med endast en www-adress....mycket mystiskt! Haha! Sen hade de själva inbjudan på hemsidan...jätteskoj att inte veta om bröllopet innan faktiskt!

Svar på tråden 30 september 2006