• Cilla R

30 september 2006

Vet att vi är rätt så många som gifter oss detta datum och det vore kul att få diskutera med er, allt från planering till jobbiga släktingar

• Svar på tråden 30 september 2006
  • Jabe

Nu har vi släpp bomben för föräldrar och släkt!!!!

Min m2b Fyllde år och när vi alla i min familj,hans pappa och vi två var samlade och satt och åt födelsedagstårtan så tänkte vi att vi skulle berätta det!
    Han klingade i glaset och alla trodde att han skulle ha någon form av födelsedagstal, men så berättar vi att vi ska gifta oss! Det blev helt knäpptyst runt bordet i flera sekunder innan min ena bror säger högt: Nähä...! Min andra bror och min mamma börjar lipa av glädje. Farmor blir helt till sig och säger att hon hoppas hon får fortsätta leva (hon är inte alls speciellt gammal) så hon får vara med om sitt första bröllop med ett barnbarn.
    Vara pappor sitter fortfarande lite lite smått chockade och bara ler åt varandra.....
    Haha... Vilken cirkus det blev!

Känns så skönt i alla fall att det inte är hemligt längre!

Ska kolla med de fyra personerna vi vill ska vara våra värdpar innan vi berättar för resten av våra vänner!

Kan knappt hålla mig!

• Jabe

Är det nån som vet hur vädret (temperatur och nederbörd) varit den 30:e september i genomsnitt de sista åren?

• Cilla R

2005 var det klarblå himmel och ca 13 grader om jag inte minns helt fel. Löven var gula och allt var lixom perfekt för bröllop, hoppas det är lika i år

• @-}-----

Hoppas hoppas det blir fint! Bara det inte bli ÖSregn ialalfall :)
    Det ska bli så skoj!!! Förresten, inget nytt om präst Cilla R? Jag har inte tagit mig för att ringa ännu. Måste ta mig i kragen snart...haha!
    / @-}---

• Cilla R

Ne det är samma här, har inte tid att sitta i lugn och ro och ringa nu när jag är hemma och är mammaledig, får nog be min sambo

• @-}-----

Jaha, har ni en liten bebis, va roligt :) Ska han/hon få vara med på bröllopet?

• Cilla R

Bebis och bebis, hon är snart 13 månader Självklart ska hon vara med, hon kommer nog att få hålla en liten blomma

• Cilla R

Danderyds församling ska ringa oss på måndag (imorgon) för personen som har hand om bokningarna var inte inne i fredags. Hoppas att de har en lösning på problemet.

• @-}-----

Åh, va bra att du har ringt! Hoppas hoppas att det finns en bra lösning :)

Svar på tråden 30 september 2006