• Cilla R

30 september 2006

Vet att vi är rätt så många som gifter oss detta datum och det vore kul att få diskutera med er, allt från planering till jobbiga släktingar

• Svar på tråden 30 september 2006
  • @-}-----

Åh, va hungrig jag blev nu! Jag är störtförtjust i libanesisk mat!!! Har varit på Phénicia faktiskt :) Mums!
    Nu ska jag gå och sy lite på klänningen...

• Jabe

Här har ni en till som ska gifta sig 30 september!
    Bokade kyrkan igår! Nu ska vi bara hitta en lokal som vi kan hålla festen i också...

• @-}-----

Va roligt! Vilken del av Sverige gifter ni er i då?

• Jabe

Gifter oss i södermanland, utan för nyköping!

• Cilla R

Åh så mysigt! Vi tänkte först gifta oss på Rockelstad slott i Sparreholm, men vi kände att det blev lite över vår budget.

• Jabe

Hej!
    Hur går det för er alla?
    Hur långt har ni kommit i era planeringar?

• Cilla R

Vi har bokat kyrkan och bröllopssviten, min klänning är beställd, inbjudningskorten är valda och frissan är bokad. Hmm säkert är det mer som är gjort, men det är så många saker som ska fixas att man glömmer bort allt som inte är uppskrivet

• @-}-----

Å vi har oxå bokat kyrka och lokal, jag har börjat sy på klänning, bokat fotograf och frisör/smink (men jag har ännu inte bestämt mig för frisyr dock). Vi har funderat lite på hur inbjudningarna ska se ut och börjat kolla runt efter band/DJ. Gästlistan är ganska så klar. Tärnor å marsalkar är fixade och bil från kyrkan. Har nog oxå precis bestämt mig för att baka egen bröllopstårta med tanke vad det kostar!!! ojoj oj!

Svar på tråden 30 september 2006