• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • Bridecilla

ja, fest är kul!
    men jag tror att eftersom vi alla hänger här så gillar vi det där med planering etc!
    eller har jag fel? :)

å vad snällt av dem!
    visst blir man lycklig av deras omtanke!
    min mams sa härrom dagen att hon betalar min klänning bla.
    de är allt underbara :)

• Trull

Bridecilla,

Vad mysigt! Det är ju kanon att mamma finns där och vill hjälpa till...och så fint med klänning *ler brett*

• Bridecilla

trull,

ja hon är underbar!

är det ngn som är sugen på att dra hem eller???

• Eppika

För att svara på åldersfrågan: jag är 28 år, han 31 år.

Bridecilla: Pratade med min mamma i förrgår och hon sa att när jag vill etitta på klänningar skulle jag säga till så följer hon med = betalar Visst är det kul med sånna överraskningar. Hade verkligen inte förväntat mig någon ekonomisk hjälp, men när det erbjuds så tackar man ju inte nej

Det verkar som ni tjejer är ena riktiga gottegrisar....fast jag ska nog inte säga så mycket. Har vräkt i mig ett gäng chokladbollar idag...

Vilken färg ska ni alla ha på era klänningar? Funderar själv på att inte ha vit klänning...

• bröllops häxan

Trull: Nja... är ursprungligen från Sundsvall men bode i Stockholm fram till förra våren då jag flyttade hit till Härnösand *L*. Saknar huvudstaden dock, då min syster och flertalet vänner finns kvar. *L*

Ahhh..allt prat om cheescake ....gud vad gott *s* Går på en "liten diet" så jag kommer väll drömma om den där polkagris cheescaken...hahaha... :) som jagar mig..*S*

Satt i dag och fikade med en vänn, och vi pratade ingående om alla picknickar vi ska ha till sommaren och vad vi skulle fixa för käk *L*
    Hallå våren vart är du??? *L*
    Men som ni nämde. Tiden går fort och "swich swosh" så är det 26/8.*L*

Eppika : Jag tänkte inte heller ha en vit klänning.*L* Den blir en djup grå av något slag. Du då? Vad har du funderat på för färger?

• bröllops häxan

fasen vad många *L* det blev där då..hahaha

• Bridecilla

Godmorgon, girls!!
    en morgontidig Bridecilla här!!
    tänkte att jag skulle vara på jobbet kl. 6 idag (har SÅ mkt att göra och har jobbat lite lite denna veckan), gick upp i tid och allt, men kommer till E6 (nästan framme vid jobbet) och där är det stillastående kö!!! kl strax efter 6!! grr!

Eppika,
    gulligt av mor din!
    Nej, precis jag hade inte väntat mig ngn hjälp, men det tas tacksamt emot!

Jag ska vit klänning.
    Vilken färg funderar du på?

C.T.
    Å picknick... det hade jag inte ens tänkt på! mysigt!
    Allt är egentligen så mkt enklare på sommaren! mindre planering krävs och man kan vara mer spontan!
    Trots det älskar jag höst/vinter!

• HanOchJag

Godmorgon godmorgon.
    Är jag inte först in idag då

Eppika- eftersom jag redan fått mina klänningar så är dom vita. men jag gick i lång tid och funderade mellan vit eller en ljusrosa/vitdimrosa , jag kan sitta och försöka beskriva färgen en evighet men inte komma så mycket längre

Men till slut så fick det bli vit iallefall. Vilket jag kan känna känns lite trist och kankse jag skulle haft en rosa. Men ALLA(nästan) flickor drömmer om det där bröllopet 1 gång i livet med vit klänning så då fick det bli det

• madelyn

Godmorgon girls!
    Känner mig duktig nu- har varit och tränat Core på morgonen nu och har faktiskt gjort det 2 gånger denna vecka och förra veckan med! Äckligt jobbigt men man känner sig väldigt duktig efteråt
    Än så länge känner jag inget resultat förutom träningsvärk och enorm hunger!!! Känns som jag måste äta typ varannan timme.
    Har dessutom börjat försöka äta lite efter GI men fattar inte hur man lyckas att inte bli hungrig hela tiden?!

• Bridecilla

madelyn,

men då äter du för lite...
    grejen med GI är ju att man inte blir hungrig... man reglerar insulinet så att det inte blir så stora blodsockersvängningar...
    Har du en bok eller ngt?

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2