• stattiner

Gotlandstråd inför sommaren 2006/del2

Fortsätter Babbs tråd eftersom den är avstängd för svar!

• Svar på tråden Gotlandstråd inför sommaren 2006/del2
  • Nellys

Ja, då kan du nog i alla fall känna någon av hans yngre systrar

Näpp, nu måste jag gå och sova. Hoppas på fler inlägg i vår lilla tråd

Vi hörs!

• stattiner

Sov så gott!

Hoppas vi inte skrämt iväg alla andra nu bara!

• Millan28

Jodå, jag har hittat hit iaf. Det händer inte så mycket på bröllopsfronten bara. Just nu känns det som om det inte är så mycket att göra förrän framåt vårvintern heller.

Jag har tänkt börja prova klänning i februari/mars eftersom jag siktar på att gå ner ett par kilo innan dess.

Frisör, fotograf och färjebiljetter ska bokas och sen är det inte så mycket annat att göra. Kostym till maken och klänning till dottern skall inhandlas med.

Vi bor också i södra Stockholm förresten, dock inte i Nacka.

• Kaisa

Och jag har ocksa hittat hit!

Inget nytt pa brollopsfronten. Jo forresten, vi har bokat vigselforattare. En kvinna som heter Barbro Ronsten. Verkade trevlig pa telefon, nagon som kanner till henne?

• sarah*

Kaisa

Vart skall ni gifta er.
    Vi skall oxå gifta oss borgerligt i mars. Men saknar lokal som tar 50 st

• stattiner

Kaisa, vart ska ni gifta er?
    sarah*, vart vill ni ha lokal(I fall jag kan hjälpa till)?

• sarah*

Det spelar ingen större rolll, gärna i stan eller mot martebo hållet.
    Vi har varit på ihrekvarn och tittat där var jättefint, men det kostade 3500:- och det är mycket för vår budget. Men ev så tar vi det, beror på vad allt annat kostar.

• Kaisa

Hej

Vi skall gifta oss den 12:e Augusti. Vi skall ha en KORT och ENKEL ceremoni i Botaniska Tradgarden forst. Saledes planerar vi ingen pampig ingangsmusik eller liknande. DBW (som administrerar Botan) vill inte ha for mycket stahej i tradgarden, sa det var en kompromiss.

Festen skall vi halla pa Wisby Hotell. Dan Sander som ar restaurangchef tar hand om det mesta, det kanns jatteskont, sarskillt som vi bor sa langt bort och inte kan fixa sjalva. Men det kostar.

• Kaisa

Och nu har jag bokat band ocksa! Standard Selection blir det nog!

• Kaisa

Sarah*
    En gammal kompis gifte sig forra aret i Vaskinde bygdegard. Eller festen var dar, jag tror de gifte sig ute i ett ange. Hursomhelst, jag var inte pa festen, men tydligen var det en jattebra lokal. Inte jattenara Martebo, men at ratt hall.

Svar på tråden Gotlandstråd inför sommaren 2006/del2