• stattiner

Gotlandstråd inför sommaren 2006/del2

Fortsätter Babbs tråd eftersom den är avstängd för svar!

• Svar på tråden Gotlandstråd inför sommaren 2006/del2
  • Nellys

Stattiner: Kul att ni har lyckats ringa in vad ni vill ha! Måste kännas superbra att det är prel.bokat - skönt va
    Feb/mars tror jag också blir bra med inbjudningarna. Många bokar ju sin semester också och det vore ju kul om det kan ta någon semesterdag och komma lite tidigare till Gotland vi skall hyra själva klubblokalen alltså där tv:n, sofforna och fotöljerna finns idag (om du vet?). Vi blir max 80 och det får vi nog plats med där ute i klubblokalen, själva restaurangen hade blivit för liten. Hur många skall ni bli? Konstigt att de sa så till er....

Lycka till med allt!

God jul och Gott Nytt År!

• stattiner

Nellys, jag tror att det bara var restaurangen på tal. Vi kommer nog att bli närmare 100 st. så det kanske skulle bli för många för klubblokalen också.

Det vi har prel. bokat nu känns iaf jättebra!

• stattiner

Nu är allt bokat och klart, lokalen var över ALL förväntan! Det är en gammal renoverad ladugård som de har gjort såå fin, den har portar som vätter ut mot havet och den ligger i en helt underbar miljö. Nöjd var ordet!

Kyrkan är fixad och catering likaså, nu äntligen händer det nåt!

Gott nytt år!

• Kaisa

Stattiner: Roligt att ni antligen bokat, ar forstas nyfiken pa vart ni skall vara!

• Kaisa

En allman fraga: Hur skall ni ta er fran kyrkan till middagen?

Jag vet att det finns en massa veteranbilar mm, men det ar inte riktigt var stil. Vi skall dessutom bara forflytta oss nagra hundra meter. Kanske trist att bara ga, aven om det gar det med. Skulle vara kul om man kunde hitta pa nagot litet mer humoristiskt. Kanske en dekorerad cykeltaxi? Har sett cykeltaxi i Visby. Vem kontaktar man da?

• Kaisa

och forresten: gott nytt ar till er alla!

• stattiner

Kaisa, roligt med alt. transport, ska hålla ögonen öppna också!

Vi ska vara på Faludden på södra Gotland.

• öjafru-06

Hej på er!

Kliver in i tråden efter att nu upptagit planeringen på allvar. Har inte bokat kyrkan än, men det görs i dagarna, slutet av augusti är planen. När gifter ni er? Har ni bokat allt? Hur göra för gästerna, har ni preliminärbokat rum åt dem eller... Många frågor!

• stattiner

öjafru-06,
    vi har bokat kyrka (Sundre) och har festen på Faludden.
    Vi tänker skicka ut tips (tel. osv) till olika vandringshem m.m i inbjudningskorten, samt hyra en buss till Visby där jag vet många kommer att bo.

Vi gifter oss också i slutet av augusti!

• öjafru-06

Så! Nu är kyrkan & festlokal bokade!

Vi gifter oss den 26 augusti i Öja kyrka, sedan blir det fest i Fide bygdegård.
    Skickar ut inbjudningskort i februari tänkte vi, även om det inte är högsäsong för turister här nere då, men känns lika bra att vara på den säkra sidan...

Tänkte också skicka med infoblad tillsammans med inbjudningarna, med tips på boende och diverse annat vet-nyttigt

Svar på tråden Gotlandstråd inför sommaren 2006/del2