Gotlandstråd inför sommaren 2006/del2
Fortsätter Babbs tråd eftersom den är avstängd för svar!
Fortsätter Babbs tråd eftersom den är avstängd för svar!
sarah*
Vi skall gifta oss den 5.e augusti, så årstiden är rätt. Men hur får man tag i dem med gamla bilar? Finns det någon förmedling. Sökte på nätet och hitta en men de hade givetvis inte med Gotland =( Problemet är att jag bor i Norrland och kommer inte att komma ner förrän några veckor innan bröllopet.
Peppan
Jag vet inte direkt nåt namn på någon, men prova att anonsera på gotlandweb.com eller på gotlands annonsblad. Det är en tidning som utkommer 1 gång i veckan här på ön och hoppas att du får svar. Även på blocket kan du annonsera och våra dagstidningar. Gotlands tidningar och gotlands allehanda
sarah*
Tack så mkt för dina tips! Skall hålla utkik.
Jag har kanske kontakter, är ni intresserade av någon speciell sorts bil?
Peppan, jaså du menade för er?! Jag har inte bestämt mig ännu heller, vi har också ett par mil att åka. Hade det varit närmare hade jag velat ha häst och vagn.
Forr fanns det ett veteranbilsmuseum ute i Bro, dvs strax norr om stan. Kanske har de veteranbilar att hyra ut? Om inte sa har de sakert massa kontakter. Om nu mueseet finns kvar saklart.
Kaisa, tack för tipset. Googlade och fick fram ett bilmuseeum i Vibble, är det som du tänkte på eller finns det kanske två?
stattiner
Såg inte ditt inlägg förrän nu! Har inte tänkt någon särskild bil, bara den är fin, det behöver inte vara en veteranbil men bara inte allt för dyr.
Jag kan höra mig för, ska kanske kolla en åt mig med!
Förresten, har alla gjort inbjudningskort? Har någon gjort alla själva, är det isf värt allt jobb?
Jag vill fixa egna men jag pluggar och har barn, vet inte hur jag ska hitta tiden!