Gotlandstråd inför sommaren 2006/del2
Fortsätter Babbs tråd eftersom den är avstängd för svar!
Fortsätter Babbs tråd eftersom den är avstängd för svar!
Jag har också hittat hit!
Har inte hänt så mycket på sista tiden, förutom att vi har bestämt hur inbjudningskorten m.m skall se ut. Sen mycket av det andra är redan klart, förutom nästan det viktigaste - klänningen. Skall fara och kolla efter nyår och jag hoppas att jag hittar nått jag gillar.
sarah* ok. känner inte till något i det området, vet ärligt talat inte ens vart Martebo ligger (fast jag är från ön).
Martebo ar val nara Martebo trask, dvs ett par mil nordvast om Visby?
Kaisa*
Du menar nog Tingstäde träsk, men det är i närheten av varann.
Oj, oj, jag menade nordost till att borja med. Och jag blandade ihop Martebo med Tingstade trask... Se lanken om precis vart Martebo ligger: kartor.eniro.se/query&mop=l4&streetname=Martebo&streetnumber=&city=&zipcode=&mapstate=5%3B1659486%3B6405520%3B0%3B1656611%3B6407791%3B1662363%3B6403252%3B&mapcomp=%3B%3B%3BMartebo%3B%3B%3B62033%3BTingst%E4de%3B%3B%3B%3B%3B1659486.0%3B6405520.0%3B0%3B0%3B0.0000%3B0.0000%3B&search_word=&where=&header_code=&heading=&heading_group=&company_name=&dir_area=&geo_area=&district_code=&ns=&stq=0&ax=&pis=&click_id=&symbols=
Ok, Nu vet jag vart det ligger, tack för länken!
Ho hoo, någon med något nytt att berätta?
Någon som vet någon bra festlokal på östra eller södra Gotland??
Inget nytt har, men "no news are good news" ibland. :)
Angaende festlokal pa ostra gotland sa pratades det forut i traden (del 1) om Borgviki Katthammarsvik. Jag alskar den delen av on, det ar sa fint dar. Men jag har ingen erfarenhet av fester pa Borgvik. Det finns nagra stallen listade pa: gotland.net/brollopfest/
jemo, jag har koll på det! Vad är ni ute efter? Restaurang eller bygdegård eller annan lokal?
Ang. Borgvik har jag prel. bokat lokalen. Tycker att den är fin och dessutom billig, men när jag sökte lite på nätet såg jag bilder från ett bröllop där och rummen verkar så mörka och murriga och tapeterna gamla.
Ska åka och kolla iaf. Det ligger ju så fint och så finns det boende där också till gästerna (vi har många gäster från stockholm, Finland och England).