• KCsMama

Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?

Gör en ny tråd till roosa. Vill någon spekulera eller ha såikter om hurvida det är rätt eller fel kan ni hålla er till den gamla tråden.

"Nån mer 88:a?

Nån mer än jag som är född 1988 och ska gifta sig?
    Skulle va kul och prata med en ung tjej som jag

kram"

• Svar på tråden Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?
  • aug06

Vill grattulera!!!

Önskar er all lycka livet kan ge!!

Kram//

• CantWait2006

Jupp, en till 88:a
    Vad kul med en jämnårig som kommit förbi "tjuvröka-och-fnissa-i-hörnet" åldern

• Bebbsen05

Inte jag själv men jag gifte mig i somras och var då 21 (är 84:a)
    Min syster ska nog gifta sig snart opch är 87:a.

Tänkte bara säga att skit i andra som har kommentarer ang ålder! Ta inte åt er, utan njut av planering och er stora dag!!
    Kram Jennie

• SadPsychoBitch

Hehe, jag är här med nu - såg att det fanns en ny tråd! Jag är som sagt 87a, sla gifta mig den 14 februari 07

• Meeela

Här en till fast 87:a! Men vi gifter oss i vår o jag är 18 både nu och då! Roligt med unga brudar! Hoppas bara att vi får ha tråden ifred! och att Roosa också hittar hit!!! Bröllopsdatum --> 6 Maj 2006.

• Åsa.Hjärta.Antti

KCsMama

Var inte du 20? Men 18 när du gifte dig?? Eller har jag uppfattat allt helt fel?? Kan vara lite snurrig ibland...

Jag är 19 nu, 86:a, men kommer vara 20 när vi äntligen gifter oss i maj efter över 5 år tillsammans. Ska bli så underbart!

Jag tycker bara att det är kul med folk som hittar varandra i unga åldrar, det är så gulligt att kunna säga att "vi har varit gifta i 15 år" när man bara är 35...

*lyckorus*

• Åsa.Hjärta.Antti

Ahaa, nu fattar jag! Du skrev det som roosa skrev i sitt inlägg... Sorry! Nu hänger jag med!

• CantWait2006

Vad härligt med fler
    Vi hade satt datum till 9 juni 2006 men pga flytt i vår får vi flytta fram det..
    Vi har redan barn (en son på snart ett) så vi är redan bundna till varandra livet ut

• Åsa.Hjärta.Antti

Åhh! Jag vill oxå ha en liten bebbe... Men vi har bestämt att jag ska plugga färdigt först å sen skaffa barn. Min blivande har redan jobbat i typ 4 år, så han känner lite redan nu att han vill ha barn.

Men den som väntar på nåt gott, väntar aldrig för länge...

• Meeela

Jag vill oxå ha en bebis! Men föst efter att vi har gift oss förståss!

Svar på tråden Ny, Nån mer 88:a som ska gifta sig?