Mycket bra skrivna inlägg "Mastermind", de två sista, precis vad jag tycker..
Ytterligare vill jag säga till "Flickan_med_hickan" att vi inte alls kommit fram till att han ej är pedofil, vi (jag) har kommit fram till att vi (jag) inte ska kalla honom det eftersom vi (jag) inte kan veta och att ordet inte ska missbrukas, så som det kanske gjorts av bla mig. Jag ser det inte så men jag förstår att andra tolkat det så och då vill jag be om ursäkt, för jag vill absolut inte kalla en oskyldig pedofil.
Att han gifter sig med sitt "offer" (som skrevs tidigare) behöver inte betyda någonting alls.. Uppenbarligen finns det kärlek mellan dem, det tvivlar nog ingen på. Pedofiler har faktiskt ofta vuxna relationer och lever ett till synes normalt liv. De kan bli kära osv, precis som vilken människa som helst, skillnaden är att de även tänder på barn och det har denna person bevisligen gjort. Därför höjer folk ögonbrynen och blir lite rädda över hur det verkligen står till.
Med detta vill jag varken säga bu eller bä gällande om han är en pedofil, det har jag som sagt lagt ner för jag kan aldrig veta... Vad jag vill säga är att inget bevisar varken att han är det eller att han inte är det. Jag hoppas innerligt att han inte är det, för vidrigare människor finns det knappt! Därför reagerar jag oxå väldigt starkt, detta ligger på gränsen och personligen skulle jag i det läget aldrig chansa... Jag dömer hellre en oskyldig än litar på en skyldig och utsätter barn för detta.