• studentan

Viktväkatarna

Jag vet, dessa vikttrådar finns i oändlighet (är själv lite av en bov i dramat ). Men nu har jag börjat på Viktväktarna och det fungerar faktiskt! Lite trist är det bara att deras forum är så himla segt och trist. Min fråga är därför om det finns några fler viktväktare här?

Har ni några tips, funderingar eller helt enkelt lite pepptalk?

Kämpa på därute!

• Svar på tråden Viktväkatarna
  • ms_krudd

ja man får ju tänka på de sammanlagda som man har gått ner. min förra konsulent var den absolut bästa´, emn hon slutade p.g.a. att det var långt att pendla så hon jobbar bara i gbg nu. det är tråkigt. men nu har vi en ny, men hon är ändå inte lika bra som den första, hon bjöd på sig själv, kunde komma inåkande på rullskridskor eller utklädd till en häxa.... supergo konsulent som många saknar.

• Tesso

Här är en till vv som "slarvat" under sommaren, och nu finns det inte pengar som jag prioriterar till vv. men jag försöker gå ner själv... Vi får se hur det går, men hitills så har jag gått ner hela tiden. Visserligen inte så fort, men iaf!!

• Hjärtelycka

Efter 14 veckor och dagens vägning är jag 10,6 kg lättare. Minustrenden höll i sig även denna vägning och jag börjar känna mig riktigt stolt! 5,8 kg kvar till mål!
    Nu ska jag ta ett ordentligt kraftag så jag blir klar till jul!

• Sana

Hur går det för er alla vv-kämpare, fått min 6:e guldstjärna idag!!
    Mitt mål när jag började var att gå ner 20 kg, har nu "bara" 1,3 kvar.

Hjärtelycka - 5,8 kg fixar du till jul. Det har ju gått jättebra för dig.

Lycka till alla

• junibrud2006

Vad duktiga ni är alla! Kämpa på! Själv måste jag vända min negativa plustrend och få lite minus. Har inte gått ner ett hekto sedan starten - snarare upp! Men men. Fortfarande många kilo kvar till den startvikt jag hade första gången...

• Röd-brud

Jag hoppas på min 7:e guldstjärna i morgon, vilket i så fall också innebär målvikt!!!!
    Jag håller verkligen tummarna för att det skall gå, men realisten i mig säger att där troligen blir något hekto kvar till nästa vecka. Men, men då får jag ju ta det då istället :)

• junibrud2006

Håller tummarna! Hoppas du når ända fram!!!

• Gullan73

Här har ni en VV-till!

Skrev in mig 1/11-05 och har sakta tagit mig 11 kg ner. Har dock stått still ett väldigt långt tag, så jag kan behöva pepp. Eg borde jag vara enormt motiverad, gifter mig om bara några veckor. Men så har det hänt tråkiga saker i mitt liv så jag orkar bara inte... Men jag har i alla fall inte gått upp. Man får se det så.

Kram till er alla som kämpar med vikten!

• Sana

Röd-brud - Håller tummarna för dig!!!

• Röd-brud

Det gick inte!
    Saknas ännu 2 hg:) Jag som hade hoppats, om jag hade klarat det idag så hade jag blivit guldmedlem innan bröllopet, men nu får jag bli det veckan efter istället.

Svar på tråden Viktväkatarna