• studentan

Viktväkatarna

Jag vet, dessa vikttrådar finns i oändlighet (är själv lite av en bov i dramat ). Men nu har jag börjat på Viktväktarna och det fungerar faktiskt! Lite trist är det bara att deras forum är så himla segt och trist. Min fråga är därför om det finns några fler viktväktare här?

Har ni några tips, funderingar eller helt enkelt lite pepptalk?

Kämpa på därute!

• Svar på tråden Viktväkatarna
  • studentan

God morgon!

Jag satte som vanligt på mig ett par av mina jeans imorse. Och vet ni vad!?

Jag kan inte ha dem!!!

De är för STORA

Vilken känsla, har ändå slarvat en hel del på sistone men nu j**lar ska här pointas!

Kram på er alla!!!

• msbine

studentan; UNDERBART!!!!! Det är en underbar känsla att inte kunna ha kläderna för att de är för stora ;) Har själv gått från stl 44 till 38/40 nu, e underbart!

• förhoppningsis

Studentan

Grattis! vist är det en underbar känsla, dessutom får man ju lyxproblemet att man måste köpa nya...

• Sana

Vad duktiga alla är

Har nu haft 3 veckors semester, har inte räknat några poinst. Var och ställde mig på vågen i förmiddags och det var - 0,5 kg. Inte mycket men det har slunkit ner en hel del gott under dessa 3 veckor. Så nu är det full körning igen, har nu gått ner 16,9 kg. Så nu är det 3,1 kg till mitt mål.

Lycka till allihopa, jag bli jättepeppad av att läsa hur bra det går för er.

• Sana

Halloj

Hur går det för er??? bra hoppas jag.

Var och vägde mig imorse - 0,8kg. Kändes skönt för jag trodde att jag stod still.

Lycka till allihop!!!

• junibrud2006

Grattis! Själv har jag skött mig utmärkt, ätit bra och tränat tre intensivpass i veckan på friskis. Och vad visar vågen - plus 8 hekto... Suck...

• Jämtlandstaus

junibrud2006 - visst är det för jävligt. jag har varit med en och en halv vecka i viktväktarna, vägde in mig första gången förra veckan, och hade då gått upp ett halvt kilo! fast jag har varit jätteduktig, ätit som jag ska, skrivit upp allting, cyklar till jobbet varje dag (1 mil t/r) och har tränat med personlig tränare 2 gånger i veckan.

är så jäkla deppig. min tränare trodde att jag kanske åt för lite (?) men han ska titta på det. men ändå, första gången man ska väga in sig, så vill man ju ha något positivt!

/A

• junibrud2006

Jo inte känns det roligt. Men nu är det tredje gången jag är med i VV så jag hoppas jag kan ta mig i kragen. Ska inte ner så mycket - cirka 10 kilo - vilket jag vet är rimligt och jag har till juni på mig. Det enda som känns trist är att jag då väger ett par kilo från VV:s "max" - alltså bmi. Första gången jag var med stod jag dock still på den vikten i över ett år innan jag gav upp och lade på mig igen (blir lätt att man släpper allt när det inte blir som man tänkt sig). Nu har jag dock bestämt mig för att använda VV som en hjälp och sedan sluta när JAG är nöjd...! Ska bara sluta gå upp när jag väger mig...

• Sana

Jämtlandstaus - jag tror att på nästa vägning så är det minus för dig. Känner andra som har varit med om samma sak, hade + först veckan!! Inte kul när man har skött sig. Detta fixar du, träning har jag märkt hjälper jättebra till med viktnedgången.

studentan - hur går det för dig??? du som startade denna tråd!

• ms_krudd

hej alla vv-brudar. jag har själv tänkt gå till vikväktarna idag. har itne varit där på 4 månader nu, har inte riktigt hunnit med det, med olika jobb, börjat skolan, GIFTA SIG och renovera ett hus. har ingen aning om hur jag står till på vågen, men när jag var där sist så hade jag sammanlagt gått ner 22 kg, och jag har ju inte gått upp allt i all fall. får väl se i eftermiddag....

Svar på tråden Viktväkatarna