• solskenstjejen

Ung brud, 1 Juli 2006

Någon mer som ska gifta sig då? Skulle vara kul o höra hur långt ni kommit med planeringen mm.

• Svar på tråden Ung brud, 1 Juli 2006
  • Swedie

Vi har inte bestämt datum än, men det första bröllopet blir i slutet av juni/början av juli. Andra i Augusti (vi har ett här och ett i USA).

Jag är också en ung brud, hur gammal är du?

• Vendela & Carolina

Hej! Vi ingår partnerskap den 2:a juli 2006 och är båda 24 år. Vi har redan köpt klänningarna och även beställt ringarna. Det är så himmla spännande!... :)

• solskenstjejen

Själv är jag bara 21 men kommer vara 22 när jag gifter mig.

Vendela & Carolina : Vad kul! Jag vill oxå köpa klänning...men har ju ett tag kvar på mig.

Swedie : Två bröllop? Det var inte illa, är det inte jobbigt med dubbel planering?

• Swedie

Wow, redan köpt klänningar ock grejer!! Jag har bara börjat titta lite. Ska kolla efter klänning nu i USA i juli när jag ska dit.. Men vi har bara börjat samla idéer och grejer.. Känns lite överväldigande att planera TVÅ!! :-O

• Swedie

och skulle det ju vara :-P

solsken, jo, det blir lite jobbigt. Som tur är har jag en väldigt engagerad blivande, samt hans syster som hjälper till :)

• Vendela & Carolina

Det är lite vanskligt att köpa klänning så tidigt som vi gjort... Man får verkligen se till att man fortfarande kommer i den på bröllopsdagen! :)

Hur långt har du själv hunnit i planeringen solskenstjejen?

• Moulin

Vi kommer att gifta oss i juni nästa år, och då har jag inte fyllt 23 än. Och jag tycker att det ska bli så kul! Har relativt stor koll på det mesta redan nu (det är åtminstone vad jag tror)... Solskenstjejen, är du alltså 83:a eller 84:a?

• solskenstjejen

Det enda vi planerat är festlokal och kyrka. Det är bokat och klart. Sen har vi sett över inbjudningslistan. Även gjort en budget, som jag tror är väldigt svår att hålla sig till.

• Moulin

Vendela och Carolina: det måste vara jäkla kul att planera med en annan tjej! Min karl tycker förvisso att det kommer att bli jättekul och vill vara med och planera och så, men när det gäller klänning, ring, smink, hår och allt det där hamnar han ju ändå lite utanför. Då bossar jag runt som jag vill. Måste vara härligt att göra sånt tillsammans!

Svar på tråden Ung brud, 1 Juli 2006