• Sandi99

Tips på deo IGEN!

Jag blir tokig! Har provat allt!

*Absolut torr klarar jag inte av... *Aluminiumkloriden hjälper inte
    *Bats deo va inte tillräckligt bra...
    *Dove, Rexona o Palmolive funkar inte heller... Palmolive är ngt bättre
    *Köpte herrdeo m alkohol, tänkte att de borde ju va bättre eftersom män verkar svettas mer... Luktfritt men svettigt...

Har ni några andra förslag? Det blir dyrt att prova sig igenom...

Tack tjejer!

• Svar på tråden Tips på deo IGEN!
  • rocketqueen

Har provat Niveas nya deo "Pure" nu och det är den bästa jag någonsin testat! Håller fukt och lukt borta och ger inte fläckar på kläderna!

• sandi99

Jag måste passa på att inte rekommendera Bocage (Lancôme), funkar inte på mig o luktar tant!

Ska prova Biopure från Biotherm när jag har råd!

• Elektra03

Sandi99

Håller med dig.... Usch, den luktar inte gott alls!!!
    Jag köpte Bioderms, den luktar däremot gott....

• Norrbottensbrud

Har inte läst hela tråden men So de la Rentas deostick är underbar. Doftar gott och fräscht hela dagen och jag har aldrig känt mig svettig i den.

• sandi99

Elektra03:

Funkar den till 100%?

• Elektra03

Sandi99

För mig gör den det, det är ju en sån där anti... vet inte hur det stavas, alltså inte deodorant utan antispirant....

Det blev svamligt - hoppas du förstår. =o)

• sandi99

elektra03:
    Antiperspirant? Jag är stavningspolis så jag hoppas jag stavade rätt ;)
    Mmm... Jag har också tänkt på det men det var ingen som uppmärksammade det här på BT förrän jag stod här i farstun 170 kr fattigare med en illaluktande deo... Använder Du gelé, stick eller roll on? Hur torkar de?

• Elektra03

sandi99:

Svårstavat ord!

Jag köpte Roll on, den fungerar verkligen bra för mig. Men det är ju så olika hur dom fungerar från person till person...

• Peppar

DKNYs deodorant och antiperspirant Cashmere Mist funkar jättebra på mig! Dyr (typ 215 kr), men räcker rätt länge.

Testade Niveas stick och Lumenes nyligen men de gjorde inte mycket nytta, trots allt bra jag hört om Nivea.

• Andreas_flicka

Hej Sandi99, jag har ett tips, som funkar jätte bra för mig, i och för sig svettas jag knappt men har rekommenderat"metoden"
    för mina vänner som tycker att den är super. Använd Nivea sensitive + din egna parfym (ett sprut i varje armhåla), det brukar göra susen...

Mvh

Svar på tråden Tips på deo IGEN!