• Sandi99

Tips på deo IGEN!

Jag blir tokig! Har provat allt!

*Absolut torr klarar jag inte av... *Aluminiumkloriden hjälper inte
    *Bats deo va inte tillräckligt bra...
    *Dove, Rexona o Palmolive funkar inte heller... Palmolive är ngt bättre
    *Köpte herrdeo m alkohol, tänkte att de borde ju va bättre eftersom män verkar svettas mer... Luktfritt men svettigt...

Har ni några andra förslag? Det blir dyrt att prova sig igenom...

Tack tjejer!

• Svar på tråden Tips på deo IGEN!
  • Tös

Är det någon mer än jag som torkar armhålorna med fönen efter deon, eller är jag weird?

• Sandi99

madelyn:

Jag har använt Bocage i några dagar nu o den är inte klockren... Den funkar bra för "träningssvett" men inte när jag blir varm i en trång buss eller nervös.... O den luktar tant... Jag får dras med den ett tag nu för jag har inte råd att prova ngn mer dyr just nu...

tös:
    Jag gör det ibland men har fått för mig att det inte går in i huden då utan lägger sig som en hinna över...??

• madelyn

Sandi99,

Ok.. låter sådär..
    Varför ska det vara så svårt att hitta nånting som gör att man inte svettas?!

• Snärtan

Jag har provet absolut torr ett par gånger men jag blir lite irriterad av den. Så jag måste smörja in en mjukgörande-salva när jag använt den.
    Visst finns det något annat som man köper på apoteket som bara ska sitta i ca 10 minuter eller så...
    Vad är det för nåt, hur funkar den? Är det bra?

• Kirsto

Tös: hahaha! Lite weird, men jag får nog lov att prova någon gång.

• Sandi99

snärtan:
    Den heter aluminiumklorid... Funkar så där även den!

• Aleathiel

Tös, det har jag också gjort nån gång Fast oftast inte, jag har försökt skaffa en någorlunda snabbtorkande deo istället... tycker det är bökigt att dra fram fönen

• ISLA

Tös
    Testade med fönen idag , det var ju perfekt ! Men jag måste verkligen byta ut min deoderant, den är såå kladdig.

• snuttepuffan

Vill varna för en rexona deo som jag precis köpte, probalance för känslig hud. Den stinker.

• _koko_

Jag håller med Nightingale - Barnängen!!

Har även en från Nivea och en Naturelle (tror jag), det märks direkt när jag använder dem! :(

Har gillat biotherm förr i tiden, men nu var det flera år sedan jag använde dyra deosar, så jag kan inte jämföra med det.

Svar på tråden Tips på deo IGEN!