• Sandi99

Tips på deo IGEN!

Jag blir tokig! Har provat allt!

*Absolut torr klarar jag inte av... *Aluminiumkloriden hjälper inte
    *Bats deo va inte tillräckligt bra...
    *Dove, Rexona o Palmolive funkar inte heller... Palmolive är ngt bättre
    *Köpte herrdeo m alkohol, tänkte att de borde ju va bättre eftersom män verkar svettas mer... Luktfritt men svettigt...

Har ni några andra förslag? Det blir dyrt att prova sig igenom...

Tack tjejer!

• Svar på tråden Tips på deo IGEN!
  • Dröm

Annars finns det en deo som fungerar till lite allt möjligt! Deo dusch heter den!
    Man tar under armarna eller hela kroppen..låt verka tre minuter och skölj av! Den är helt biologisk..så den innehåller inga dåliga ämnen alls! Den kan även användas som shampoo om man vill och faktiskt till svamp i underlivet..då låter man den verka tre minuter och sköljer av!

Jag skickar länken..
    www.nannic.com/home.html

• pickolina

Något att tänka på för de som lätt "luktar" svett. -Använd kläder i naturmateriel, bomull tex och undvik syntetiska materiel. Jag känner flera st som inte kan ha syntetiska materiel pga att de då luktar svett. Men de har aldrig de problemen om de håller sig till tex ren bomull. Så deon är inte alltid ALLT som räknas....

• Dröm

pickolina: det stämmer också!

• madelyn

Asaced,

Det låter lite läskigt med botox.. funkar det? Kan kanske ändå vara värt det om det verkligen funkar.

• linalus

Har ni hört att man ska byta deo då och då?
    Jag undrar om detta stämmer , för jag tycker att när jag skiftar mellan två olika deosar så funkar de bättre mot lukt.

• pickolina

Hmm, inte upplevt att man måste byta... Jag använder BATS sedan många år tillbaka och den fungerar perfekt för mig och har alltid gjort.

• Snärtan

Hahaha... jag måste bara skratta lite åt oss. Här sitter vi och skriver om våra svettproblem. Vilken tur vi har att BT finns :)

• Asaced

Har inte fått botoxen än..Finns typ bara på ett par ställen i sverige om man får remiss och jag har precis flyttat till ett landsting som inte har behandlingen, måste få en ny remiss till mitt gamla landsting...blä!! Jag har varit runt till massor med läkare innan de tog mig på allvar. men det gäller att inte vara mesig!! Stå på dig så går det nog bra. Händerna gör dock tydligen skiiiitont..fast inte lika illa som fötterna!!

• Ennna

Hej Snärtan och alla ni andra!

Håller med om att det är tur att BT finns! Jag menar, detta ämne är ju inte det man sitter och diskuterar på fikarasten direkt!

Svar på tråden Tips på deo IGEN!