• Sandi99

Tips på deo IGEN!

Jag blir tokig! Har provat allt!

*Absolut torr klarar jag inte av... *Aluminiumkloriden hjälper inte
    *Bats deo va inte tillräckligt bra...
    *Dove, Rexona o Palmolive funkar inte heller... Palmolive är ngt bättre
    *Köpte herrdeo m alkohol, tänkte att de borde ju va bättre eftersom män verkar svettas mer... Luktfritt men svettigt...

Har ni några andra förslag? Det blir dyrt att prova sig igenom...

Tack tjejer!

• Svar på tråden Tips på deo IGEN!
  • gumman Jansson

Har du provat Bocage cremedeo?

• Jazzie

Japp, jag håller med ovanstående talare. Lancômes "Bocage" är jättebra! Jag har använt den väldigt länge och kommer aldrig att byta.

• Sandi99

Har aldrig tänkt på de "dyrare" märkena eftersom jag inte har råd att prova dem men Bocage ska alltså va bra...? Vad kostar den? Tips på köpställe? bor i Sthlm!

• Magga

För mig funkar Estee Lauders "Body Power" grymt bra! Även den är förstås lite dyrare, runt 150 kronor. Finns på vanliga parfymerier, Kicks och Åhléns t ex.

Jag letade och letade innan jag hittade den...

• drea

Jag använder Apotekets paryfmfria deo i serien VÅG. Den är billig och bra tycker jag.

• electra73

Jag har ett tips: QC

Finns att läsa om och beställd på denna sida : www.cosmetiqann.se/

Har nyss köpt och börjat prova, och jag tror på denna produkt.
    Har läst om den i flera olika träningstidningar där produkterna fått mkt bra kritik. Och funkar det på svettiga kroppsbyggare, så borde det funka även på lilla mig.

• electra73

Beställa ska det stå!

• Elliegp

electa73:

Har du beställt från Cosmetiquann? Jag blir lite tveksam eftersom det inte automatiskt blir https när jag skall skriva in personliga uppgifter. Skulle vara skönt att höra av nån som beställt av dom och att det har gått bra.

e

• magy

det har kommit en deo av salt som ska funka har jag läst i en tidning men jag har inte provat själv

• Elliegp

Nu har jag ringt och beställt istället! Lovar att meddela senare hur det funkar.

e

Svar på tråden Tips på deo IGEN!