• Sandi99

Tips på deo IGEN!

Jag blir tokig! Har provat allt!

*Absolut torr klarar jag inte av... *Aluminiumkloriden hjälper inte
    *Bats deo va inte tillräckligt bra...
    *Dove, Rexona o Palmolive funkar inte heller... Palmolive är ngt bättre
    *Köpte herrdeo m alkohol, tänkte att de borde ju va bättre eftersom män verkar svettas mer... Luktfritt men svettigt...

Har ni några andra förslag? Det blir dyrt att prova sig igenom...

Tack tjejer!

• Svar på tråden Tips på deo IGEN!
  • Modestie

CCS torrstick heter den braiga jag har! INGET annat funkar för mig, men varning för vanlig deo alltså, du kan lika gärna ha parfym under armarna

• madelyn

Modestie,

Var köper du CCS torrstick?

• Anthea

Prova Urtekrams med saltkristaller. jag är en riktigt "svettis" och har provat det mesta, men denna verkar fungera. Minns inte priset, men tippar på en 50-lapp. Inte djurtestad heller...

• madelyn

Anthea,

Var finns denna?

• Sandi99

Madelyn:

CCS torrstick säljs på apoteket o funkar inte för mig. Ger otrevliga fläckar på kläderna också!

• madelyn

Sandi99,

Jaha men då tror jag att jag vet vilken det är och har dessutom redan provat den! Inte bra..

• Asaced

Är en riktig svettis själv!! Har fått remiss från min läkare att få botoxinjektioner i armhålorna. Du slipper deo och plågsamma, kladdiga behandlingar!! Går att få botox privat oxå men det är ganska dyrt.
    Ett tips är att låta bli deo några dagar innan den Stora dagen (om man kan) då blir deon faktiskt mer effektiv när det väl gäller!

• Miracle

Asaced- Var det krångligt att få remiss till botoxinjektion? Jag skulle vilja få det till mina händer men tycker det känns jobbigt att kontakta min husläkare.
    Hur gick det för dig, och är det lång väntetid? Kostnad?

• Idesprutan

Hm, jag läste en gång att man kan använda äpplen i armhålorna. Ja, asså, man skalar äpplet har sätter det i armhålan en lång stund, kanske 20 min eller så, och det skall tydligen fungera jättebra mot lukt, samt att man inte får "fjälliga" armhålor. Dessvärre fungerar det nog inte mot att man svettas mycket...

Svar på tråden Tips på deo IGEN!