• Sandi99

Tips på deo IGEN!

Jag blir tokig! Har provat allt!

*Absolut torr klarar jag inte av... *Aluminiumkloriden hjälper inte
    *Bats deo va inte tillräckligt bra...
    *Dove, Rexona o Palmolive funkar inte heller... Palmolive är ngt bättre
    *Köpte herrdeo m alkohol, tänkte att de borde ju va bättre eftersom män verkar svettas mer... Luktfritt men svettigt...

Har ni några andra förslag? Det blir dyrt att prova sig igenom...

Tack tjejer!

• Svar på tråden Tips på deo IGEN!
  • slurp

Kan rekommendera clinics deo.

Den funkar för mig.

• Linny

Jag är supernöjd med min deo! Den kommer från Estee Lauder.... tror den heter Body Collection.... själva flaskan, eller vad man ska kalla den, är i alla fall turkos...

• madelyn

Sandi99,

hur går det med deoletandet?
    Jag är oxå på jakt efter den perfekta deon- svettas rätt mkt, brukar iof inte lukta så mkt men det är inget roligt att inte kunna ha en enda tröja på sig utan att få svettfläckar under armarna

• Xena

Någon som har ett bra tips på spray-deo. Gillar sådana bäst.

Använde en från Nivea sist, den blev det vitt på kläderna från. Detta vill jag inte ha.

Tips!

• Pyssetroll

HTH tycker jag är helt GRYM !!!! Och jag är verkligen aldrig nöjd med deodoranter.

• Linny

Xena
    Minns inte riktigt, men jag skulle gissa på straxt under 200 spänn. Låter dyrt, men den räcker länge...

• Moloko

Ett tips är att testa Nivea deodorant, Dry, Antiperspirant Mild Care. Utan alkohol. Finns att hitta i de flesta stora mataffärer, och kostar runt 30-40:-

Har själv haft besvär i alla år på grund av en sjukdom, och blev överlycklig när jag hittade en som funkade, som dessutom var billig

• ISLA

Köp INTE LDB´s deo, den är helt värlelös, man får torka sig i armhålona efteråt, och ändå känns det klibbigt och kladdigt.

• Modestie

KÖP INTE DEO!!!!

Det ska stå "deodorant ANTIPERSPIRANT" på burken! Deo är bara lukt och kan ev. bara maskera svett lite grann, men antiperspirant täpper till så ingen svett kommer fram!

Jag har en sådan ifrån apoteket...vad heter den??? Nåväl, det är en vit rätt lång "tub" med ett vitt stick i, finns med och utan doft, den med doft tror jag har rosa text på.

Svar på tråden Tips på deo IGEN!