• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Bride2B..

Blåklinten, japp det känns jätte härligt att ha blivit klar med de :)
    Jobbigt att hon på resebyrån var så elak. Hatar när sånt händer *usch*

Idag var jag och min brudtärna på våra sminkkurser. Min Brudmakeup blev hur fin som helst och mycket bättre än förväntat. Eftersom jag då har ojämnheter och lite rött på ansiktet så rekomenderade hon produkter som skulle vara väldigt bra. Dessa prioriterade jag att köpa innan sminket för att få bort alla acne och det röda så jag är hur nöjd som helst. Synd att jag inte har någon kamera så jag kan ta bilder för jag vill verkligen visa hur FINT det blev :D

Nikkis, när får vi se dina inbjudningskort? :)

• Nikkis

blåklinten, har en väninna som vart på Lefkas o hon pratade mycket varmt om ön, sa att det var ett av dom mysigaste o lugnaste ställen hon vart på!

Bride2B, jag ska bara fixa vår digitalkamera så ska jag visa dom

• Blåklinten

Ja skynda di med inbjudningskorten

Vi vil också ha ett lugnt ställe, men inte föör lugnt utan lite lagom.
    De e ju ganska sent att boka semestrer nu, de mesta e ju redan bokat för de va de när jag ringde redan i julas nån gång

I dag ska vi börja med våra trädgård här hemma, just nu e de bara jord överallt så i dag komer de en grävare och ska jämna ut sen ska de på med 10 lass jord och sen ska vi så....äntligen så får man gräs !!!!

• Nikkis

Blåklinten, så ni bor också i hus? I villa eller?

Vad tror ni om det här; jag funderar på att sjunga ;Still the one för min M2B på bröllopsfesten, tror ni han skulle uppskatta det?

• Blåklinten

Nikkis... Ja de gör vi, byggde hus förra våren, en enplansvilla.

Jättebra ide med sången...skulle själv vilja göra något liknande !!!

På månda har jag tid hos en fotograf i vår grannkomun för en "secret box" fotografering....ska bli såååå spännande !!

• Nikkis

Blåklinten;

Nej, vad kul!! Det kommer han nog uppskatta Skulle gärna göra ånting sånt jag med, men det är aaalldeles för dyrt för mig

• Bride2B..

Nikkis, en sång låter hur fint och romantiskt som helst. Synd att jag inte har lika fin sångröst :(

Blåklinten, ja just det du skulle ju göra en secret box :D spännande det måste kännas ;)

Jag ska själv kolla upp med MC skolor och tillstånd som behövs så jag kan börja spara pengar!

• Blåklinten

Ja de känns jättespännande...ska redan nu hänga upp slöjorna så de e fina när jag ska åka

• Bride2B..

Blåklinten, jasså ska du ta kort i slöjor?

• raskan

Det blidde ingen hummer för oss
    Fick mail om att dom inte fick tag på ägaren.
    Men vi har fått bokningsbekreftelse på att den andra bilen va ledig så nu blir det en excalibur å jag är glad att det blev den för den är såååå läcker.
    Millan

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)