• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Bride2B..

Sista inlägget skrev utav blåklinten:

"Bride2B..Klänningen ser inte ut att vara så mycke nu men lägger upp nya bilder varje gång jag varit där...nästa gång tror jag att den brytande kanten kommer vara ditsatt iaf den upptill och dragkedjan ska snart på plats.

Ja de får bli dom...sko nr 2 alltså."

Blåklinten, det kommer vara spännande att följa resultatet :)
    Synd att vi var tvungna att göra en ny tråd, tycker verkligen de borde fortsätta ha trådarna öppna när de ändå används.. :(

• Blåklinten

Bride2B..Ja de tycker jag me, nu blir de ju besvärligare att gå tillbaks och kolla vad man skrivit förut om de skulle behövas.

• Blåklinten

raskan...Fina vigselprogram, jag vet inte hur vi ska göra med våra för det kommer folk till kyrkan som inte ska vidare till festen sen.

Men antagligen gör vi enkla på vitt vanligt papper

• raskan

Ja vi kommer nog åxo ha folk i bara kyrkan.Men vi gjorde faktiskt inga extra eller så för vi tänkte att många par tar program tillsamans!!
    Millan

• Blåklinten

De va smart...sen kommer vi nog räkna på hur många extra som kommer, dom har ju frågat om dom får så man har ju en liten aning om antalet

• Bride2B..

Jag tycker också att det är väldigt trist som sagt :(

Raskan, fina vigselprogram :)

Vi ska också ha lite folk som bara är bjudna till kyrkan men inte festlokalen. Jag får se hur jag får göra med alltsammans :) Igår natt blev jag klar med inbjudningskorten i alla fall, bara att leta reda på adresser och dela/skicka ut :D

• Blåklinten

Bride2B..Skönt med inbjudningarna, en utav de stora sakerna klara !!!

• Nikkis

Hejsan tjejer!

Så, ny tråd... Ni får väl härka på mig om jag upprepar saker jag redan skrivit/frågat om i den gamla tråden

Nu är nästan alla mina inbjudninskort klara, o jag är faktiskt jättenöjd Fattas nån liten grej bara, men jag tror det blir kanon!

• Blåklinten

Visst är de härligt när man gjort sina egna kort och man känner den känslan att f*n va bra de blev och att just inte ett tryckeri hade några som dög då blir man lite nöjd

Tyvärr verkar de gå sämre med våran resa, hon jag pratade med på apollo i går va så sur och allt skulle bli så besvärligt och dyrare att boka om från Sthlm osv så jag lämnade över de till Oskar så nu får han leta andra hotell kanske på annan plats på Kreta men inte annan ö eller kanske, blev faktiskt lite sugen på Lefkas med....någon som varit där ??

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)